Oonko outo (valelääkäriasiaa)

  • Viestiketjun aloittaja mitämuutmieltä
  • Ensimmäinen viesti
mitämuutmieltä
Kun mun mielestä sen pitäisi saada pitää kaikki tuo omaisuus, minkä hän on tienannut. Vaikka valelääkäri onkin. Mitä kaikelle sen omaisuudelle tapahtuu?
 
"Vieras"
No periaatteessa olen sitä mieltä, että jos on kerta noin fiksu, että on läpäissyt kaikki testit ym. mitä ammatinharjoittamiseen vaaditaan, niin ei varmaan ole ihan tietämätön. Ja ehtihän hän toimia "lääkärinä" vuosia.

Mutta... kenen vastuulla on hoitovirheet? Tienaamat rahat pitäisi mennä vaikka hyväntekeväisyyteen.
 
oot outo
Laitontahan tuo on ollut, oli sitten miten pätevä tahansa. En minä ainakaan haluaisi että kouluttamaton lääkäri hoitaisi vaikka lapsiani. Muissakin asioissahan laittomasti hankitut rahat menevät valtiolle, miksi ei siis tässä. Kannustaa vaan lisää tekemään tällaisia. Oikeat lääkärit kuitenkin opiskelevat isolla velkarahalla ja toiset sitten pääsee huijaamalla, niin eihän se hyvä ole.
 
Laitontahan tuo on ollut, oli sitten miten pätevä tahansa. En minä ainakaan haluaisi että kouluttamaton lääkäri hoitaisi vaikka lapsiani. Muissakin asioissahan laittomasti hankitut rahat menevät valtiolle, miksi ei siis tässä. Kannustaa vaan lisää tekemään tällaisia. Oikeat lääkärit kuitenkin opiskelevat isolla velkarahalla ja toiset sitten pääsee huijaamalla, niin eihän se hyvä ole.
Kylähän tääki kaveri oli kuiteski maksanu "tutkinnostaan" 10 000 dollaria...
 

Yhteistyössä