Oonko nyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmali

Aktiivinen jäsen
17.04.2007
3 784
0
36
..kamala kun 20-vuotiaana hankin lapsen ja otan sukulaisilta vastaan tavaroita joita en ole pyytänyt vaan joita he haluavat antaa?Mm.vaunut,turvaistuin,vanhoja vauvanvaatteita..

Pointtina siis se että kun olen ns teiniäiti ja olen tehnyt lapsen sen varaan että muut maksaa viulut?Näinhän ei asia ole mutta tämähän on yleinen ennakkoluulo ainakin täälläpäin.Piti ostaa ihan ite aviomiehen kans kaikki mahdolliset jos ei uutena niin sitten vanhana.En vaan näe mitään järkeä ostaa ensin ite vaunut ja sitten saada ilmatteeks anopilta toiset. :whistle:

Meillä myös näin, olin just täyttäny 19 ku esikoinen syntyi ja kaikki saatiin melki lahjotuksena tai halvala sukulaisilta ja tutuilta... ei kerjätty vaan tulivat oma-alotteisesti. Joten mäkin kai kuulun tähän maksakoot muut viulut teiniäiteihin ;)

Oho.Ajattelin raskauden alussa olevani kyllä aikuinen mutta sitten tajusin kun tuttava sano että onpas noita teinejä nyt kovasti raskaana niin tuli semmonen olo että olen ihan teini-iässä vielä.

Ai,no selkispä tuokin. :)

Meillä on kierrätetty kaikki. Olin aika nuori esikon syntyessä ja anoppi anto lapsen isällä olleen pinnasängyn meille ja miehen serkku laians vaunuja, oma serkku anto vauvatavaraa, turvakaukalo kirpparilta jne.

Huomasin aikanaan, että mummo lappas äiteelle rahaa ja ruokakasseja aina kun kävi ja itese nyt hommaan siskonlapselle kaikkea, vaikka nekin on ihan aikuisia ja siskolla on parempi koulutustaso kun mulla. Se vaan on jotenkin kiva antaa. Etnekin kun itse on joskus saanut.

No ei kai 2-kymppinen enää mikään teiniäiti oo :whistle:
Ite ainakaan en tykkää heittää käyttökelpoista tavaraa pois ja myyminen on niin työllästä, että miluummin vien jollukkin joka huolii.

Yhteistyössä