K
Kaksi pientä
Vieras
Minua on ainakin jo vuoden kait masentanut koko elämä, kodin arjen pyörittäminen eli nuorimman syntymän jälkeen kun ukko on syyttänyt minua että tuon nuorin syntymä pilasi meidän suhteen että ei mikäänole kuin ennen ja ukko toisinaan lapsia kohtelee huonosti. nykyään tuntuu että ei löydä pientäkään iloa kuin ennen edes noista kahdesta pienestä jotka tarvii äitiä... joka on nyt tosin jotenkin väsynyt mutta yritn repiä itseäni lasten tähden että hoidon ja joskus leikin tai hetken syliin otan halaten kiuskaamalla heidän korviin että rakastan sinua pieni anteeksi kaikki jos olen ollut huono!
Ukko on haukkunut minua koko tämän vuoden nuorimman syntymän jälkeen minua h... ksi, hulluksi ja juoruakaksi ja minua pitänyt tyhmänä ym kaiken tavoin henkisesti kiusannut, nyt ollut niin etteimme puhu mitään moneen viikkoon kun ei ole asiaa toisillemme!
Ja tuntuu että kaipaa joskus jotenkin piristävää arkeen kun on mennyt tilanne tämmöiseksi ja haluaisin lasten kanssa olla niin että ilo olisi enemmän ilmeenä.
Mitä teen ihan itseni ja lasten takia ja kun ei ole edes semmoisesta ystävää joka olis tukena arjessa
Ukko on haukkunut minua koko tämän vuoden nuorimman syntymän jälkeen minua h... ksi, hulluksi ja juoruakaksi ja minua pitänyt tyhmänä ym kaiken tavoin henkisesti kiusannut, nyt ollut niin etteimme puhu mitään moneen viikkoon kun ei ole asiaa toisillemme!
Ja tuntuu että kaipaa joskus jotenkin piristävää arkeen kun on mennyt tilanne tämmöiseksi ja haluaisin lasten kanssa olla niin että ilo olisi enemmän ilmeenä.
Mitä teen ihan itseni ja lasten takia ja kun ei ole edes semmoisesta ystävää joka olis tukena arjessa