oonko mä täällä yksin????

Kuvitteletko etten pystyis koiran tarpeista huolehtimaan! :eek: "ei minulla niin väliä mutta koira" ;) se on hyvä motto. Vaatteet kyl muistan ottaa mukaa.....no eihä siin kait sit muuta tarvii, mitää viihdykettä nimittäin. Iltasin menee aika varmaankin siihen että saisin nukkua rauhassa, koira kun tykkää purra maassa olevaa ihmistä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Kevikselle :wave:
:wave: =)

Mä menin nukkuu tos klo23 maissa ja äsken heräsin kun linnut visertää niin kovaa että.
Ajattelin avata koneen ja juoda kupin teetä.
Ja nyt ku tää palsta pelittääki vähän paremmin ku päivällä ku täällä käy pikkasen niintä ylimääräsiä vahtaamasa tissi kuvia ja tukkivat koko palstan PRKL!


Nyt ei töki. :flower: =)
 
Sinne kyl tulee yks neitonen joka oli pentutapaamises :kieh: muttamutta....enpä taija alkaa mitää showta pitämään :snotty: Hienot kelitki taas luvattu sinne stna. Tere tulemast Suomehen, helevetin hyväsehen kesäsehen! aaargh :attn:
 
Siis se pyyhehän kuivaa vielä sen jälkee ku litimärän koiran pyyhkii :LOL: huolestutta vähä noi yöt et jos on kovin koleita ni pitää alkaa laittaa jotain paitaa päälle ja pitää jotain villasukkii :/ toivottavasti ei tuu kurkku kipeeks, teltallahan ku ollaan matkassa
 
Nukuttaaks silleen et simmut menee kiinni? Koska sillon mä teen sileen et pidän mahd. kauan niit auki kunnes menee väkisin kii....en tiä et auttaako asiaa :p tai sit rapsutat sormella tyynyä tai lakanaa....tapoja on monia :D
 

Yhteistyössä