Siinä tapauksessa, jos saa papilloomaviruksen. Sama virus aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Eli suuseksi ei sitä aiheuta, vaan se virus.Alkuperäinen kirjoittaja uusinta tutkimustietoa:Suuseksi aiheuttaa syöpää. Riski on suurempi kuin tupakointi.
Kuka sun kohdunkaulaas nuolee?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siinä tapauksessa, jos saa papilloomaviruksen. Sama virus aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Eli suuseksi ei sitä aiheuta, vaan se virus.Alkuperäinen kirjoittaja uusinta tutkimustietoa:Suuseksi aiheuttaa syöpää. Riski on suurempi kuin tupakointi.
Oliskohan se virus siinä kikkelissäAlkuperäinen kirjoittaja ?:Kuka sun kohdunkaulaas nuolee?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siinä tapauksessa, jos saa papilloomaviruksen. Sama virus aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Eli suuseksi ei sitä aiheuta, vaan se virus.Alkuperäinen kirjoittaja uusinta tutkimustietoa:Suuseksi aiheuttaa syöpää. Riski on suurempi kuin tupakointi.
Tyhmä mikä tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kuka sun kohdunkaulaas nuolee?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siinä tapauksessa, jos saa papilloomaviruksen. Sama virus aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Eli suuseksi ei sitä aiheuta, vaan se virus.Alkuperäinen kirjoittaja uusinta tutkimustietoa:Suuseksi aiheuttaa syöpää. Riski on suurempi kuin tupakointi.
Mutta suuseksiä minä en harrasta koskaan eikä minulla ole kohdunkaulasyöpää.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tyhmä mikä tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kuka sun kohdunkaulaas nuolee?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siinä tapauksessa, jos saa papilloomaviruksen. Sama virus aiheuttaa kohdunkaulan syöpää. Eli suuseksi ei sitä aiheuta, vaan se virus.Alkuperäinen kirjoittaja uusinta tutkimustietoa:Suuseksi aiheuttaa syöpää. Riski on suurempi kuin tupakointi.
Mut ei se tarkoita etteikö sinulla voisi olla virusta esim. oireettomana. Siksihän niis papakokeissa pitää käydä vuosittain!Alkuperäinen kirjoittaja Hanki rauhassa vaan :D:Mutta suuseksiä minä en harrasta koskaan eikä minulla ole kohdunkaulasyöpää.