naminami
ku myin itteni.. eli lupasin miehelle että saa kuvata kun otan suihin jos se hakee mulle pizzan
tuleeko se kuva sit tänne?Alkuperäinen kirjoittaja naminami:ku myin itteni.. eli lupasin miehelle että saa kuvata kun otan suihin jos se hakee mulle pizzan
Mutta olisiko saanut hoidon ilman pitsaa, siinäpä kysymys?Alkuperäinen kirjoittaja ap:höpönlöpön kyllä se olis mulle sen pizzan hakenu muutenki ja ei oo porvoosta
enköhänAlkuperäinen kirjoittaja Koodi:Mutta olisiko saanut hoidon ilman pitsaa, siinäpä kysymys?Alkuperäinen kirjoittaja ap:höpönlöpön kyllä se olis mulle sen pizzan hakenu muutenki ja ei oo porvoosta
mikäs oli tuntuma vastauksista,tuliko kakkaa tms..? =)Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:pssst.. minä oon ap ja olis saanu kuvata videon muutenki ja olisin saanu pizzani ilmanki oli pakko kokeilla että mitä saan vastaukseks :snotty:
Muista jättää miehelles vähän jos vaikka aktin aikana tulee nälkä.Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:pssst.. minä oon ap ja olis saanu kuvata videon muutenki ja olisin saanu pizzani ilmanki oli pakko kokeilla että mitä saan vastaukseks :snotty:
Kai teet kans gigolot?Alkuperäinen kirjoittaja AILD:Tämä ei oo provo, oon ap:n mies ja sitä suihinottoa odotellessa, tossa se nyt syö sitä pitsaa minkä hain äsken.
Hohhoijaa.... Ei taida kovin usein suihinottoa tulla jos siitä täytyy noin iso numero tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja AILD:Tämä ei oo provo, oon ap:n mies ja sitä suihinottoa odotellessa, tossa se nyt syö sitä pitsaa minkä hain äsken.
Kuvaa/videota tulevasta tai ei uskota!Alkuperäinen kirjoittaja AILD:Tämä ei oo provo, oon ap:n mies ja sitä suihinottoa odotellessa, tossa se nyt syö sitä pitsaa minkä hain äsken.
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskat Naulassa:Hohhoijaa.... Ei taida kovin usein suihinottoa tulla jos siitä täytyy noin iso numero tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja AILD:Tämä ei oo provo, oon ap:n mies ja sitä suihinottoa odotellessa, tossa se nyt syö sitä pitsaa minkä hain äsken.