just
meil ei kyl pummaa rahaa tai notku pelikoneilla. tiedän ain kenen kans ku joku meistä vanhemmista vie aina. lapset täytyy mun mielest kasvattaa niin et osaa käyttäytyä ja kulkea ihmisten ilmoilla.
Joo, kyllä kaupungille pääsee, mun kanssa. Yksin, ei. Kavereiden kanssa, vielä isompi ei.Alkuperäinen kirjoittaja minä:On se kumma jos ei saa kaupungilla vähän käydä, vaikkapa ihan katselemassa kaupoissa.
Miksi 11v lasten pitäisi saada notkua yksin kaupoissa/kaupungilla? Kyllä mun lapset osaa kaupassa käydä, ihan yksinkin. Saavat lähikaupassa käydä yksin, kunhan minulta on siihen lupa.Alkuperäinen kirjoittaja just :muutaman tiedän ku lapsi ei saa käydän yksin missään kaupassa ei vaik äiti oottaa ovella. mut sit taas ostetaan kaikki mailman pelit mönkijät sun muut suurinta mallia tietenkin
Joo, enhän mä nyt oo väittänytkään, etteikö joku olis osannu käyttäytyä, kunhan ihmettelin avaukses.Alkuperäinen kirjoittaja just:et varmaan ymmärtäny ettei meillä siel notkuta ku kerran viikos korkeintaan mut käytöstavat on kuitenkin!!!!!!!!!!!!!!!
No ei meidän kohdalla ole ainakaan kyse siitä, etteikö lapsi saisi tehdä asioita itse ja yksinkin, riippuu vaan mitä. Siis joskus laitan kauppaan varsin hakemaan esim. leivinjauhetta tai ihan mitä vaan vaikka maitoa ja annan rahat matkaan. Mielellään käy lähikaupassa, mutta ei ilman asiaa mennä tai sinne vaan oleilemaan. Se tyhjänpanttina hengaaminen jossain nurkilla on se mitä tällä yritetään välttää.Alkuperäinen kirjoittaja just :muutaman tiedän ku lapsi ei saa käydän yksin missään kaupassa ei vaik äiti oottaa ovella. mut sit taas ostetaan kaikki mailman pelit mönkijät sun muut suurinta mallia tietenkin