Oonko mä jotenkin epänormaali kun mulla ei oo mitään hirveän isoa tarvetta saada sitä kuuluisaa Omaa Aikaa??

"vieras"
Mä repäisen pari kertaa kuukaudessa ja lähden lenkille illalla ilman vauvaa, ja mies jää hoitamaan :D Joskus vien vauvan naapuriin anopille vähäksi aikaa että saan siivota kunnolla ja rauhassa. Tällä hetkellä mun ei ole oikein mahdollista käydä missään harrastuksissa tai vaikka kaupoilla, mutta en mä sellaista oikein kaipaakaan.

Mun mielestä siis ei ole mitenkään outoa, mun mielestä oma harrastus kerran viikossa on jo ihan kivasti omaa aikaa :)
 
"xXx"
Et ole epänormaali, ihan niinkuin minäkään en ole epänormaali kun tarvitsen ajoittain sitä "omaa aikaa".

Ihmiset on erilaisia tarpeiltaan, ne ei silti tee automaattisesti hyvää tai huonoa vanhempaa.
 
"minna"
Normaali ja outo.. Mikä sen sit määrittelee. Mun mielestä ei ole outoa mitenkään päin. Ihmisen tarpeet on erilaiset. Kun olin kotona kokonaan, koin tarvitsevani neljän pienen kanssa enemmän omaa aikaa kuin nyt kun teen osittain töitä. Oma aika oli tunnin lenkki sillon tällön. En tunne yhtäkään äitiä, jolla olisi tarve päästä joka ilta johonkin, kuten ap mainitsi. Nyt tuntuu, ettei raaski lähteä vapaailtoina mihinkään kun on useimpina iltoina töissä. Onhan se vähän kausiluonteistakin, joskus tuntuu että pitää käydä enemmän, joskus menee pitkä aika ettei kaipaa mihinkään. Jokainen ottakoon omaa aikaa omien tarpeidensa mukaan.
 

Yhteistyössä