Oonko mä ainoa joka ei valita näistä helteistä?

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
Kaikki vaan toivoo, että ne loppuis, mutta ei, ennemmin sittenkin hellettä ja kuumaa, kuin ankeaa, sateista ja kylmää. :snotty:

Ja mä sentäään olen aina ollut sitä mieltä, että jos lämpötila nousee yli 25asteen, on liian kuuma.
No, myönnetään, että ei välttämättä tuolla kolmenkympin kuumemmalla puolella olis ihan välttämätöntä, mutta tukalasta olosta huolimatta mä nautin kesästä :heart:
 
Toisaalta kiva
Mulla ei olis mitään väliä jos kotona olis ilmastointi. Mut sisällä +30 on liikaa, varsinkin kun yöllä ei pääse yhtään jäähtymään kun ulkonakin on kuuma. Ei viitsi edes ruokaa tehdä ettei kämppä lämpiä uunin ja hellan vaikutuksesta enempää.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Toisaalta kiva:
Mulla ei olis mitään väliä jos kotona olis ilmastointi. Mut sisällä +30 on liikaa, varsinkin kun yöllä ei pääse yhtään jäähtymään kun ulkonakin on kuuma. Ei viitsi edes ruokaa tehdä ettei kämppä lämpiä uunin ja hellan vaikutuksesta enempää.
Tuskin teilläkään yöllä on kuuma ulkona.
Mä taas toivosin että tänne tulis samanlaiset helteet ku etelässä ollu.
Turhaa te siel vouhotatte!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Toisaalta kiva:
Mulla ei olis mitään väliä jos kotona olis ilmastointi. Mut sisällä +30 on liikaa, varsinkin kun yöllä ei pääse yhtään jäähtymään kun ulkonakin on kuuma. Ei viitsi edes ruokaa tehdä ettei kämppä lämpiä uunin ja hellan vaikutuksesta enempää.
Tuskin teilläkään yöllä on kuuma ulkona.
Mä taas toivosin että tänne tulis samanlaiset helteet ku etelässä ollu.
Turhaa te siel vouhotatte!
Säkö tykkäisit nukkua ja olla koko ajan 30-asteisessa kämpässä? Just joo. ENKÄ VOI AVATA PARVEKKEEN OVEA KOSKA SIELLÄ ON AMPIAISPESÄ! Tajusitko? Että ihan turhaa vouhotusta. Tsiisus mikä urpo taas siellä kommentoimassa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Kaikki vaan toivoo, että ne loppuis, mutta ei, ennemmin sittenkin hellettä ja kuumaa, kuin ankeaa, sateista ja kylmää. :snotty:

Ja mä sentäään olen aina ollut sitä mieltä, että jos lämpötila nousee yli 25asteen, on liian kuuma.
No, myönnetään, että ei välttämättä tuolla kolmenkympin kuumemmalla puolella olis ihan välttämätöntä, mutta tukalasta olosta huolimatta mä nautin kesästä :heart:
Oot ihan varmasti ainoa, oikein uniikki. Saat kruunun.

 
Toisaalta kiva
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Toisaalta kiva:
Mulla ei olis mitään väliä jos kotona olis ilmastointi. Mut sisällä +30 on liikaa, varsinkin kun yöllä ei pääse yhtään jäähtymään kun ulkonakin on kuuma. Ei viitsi edes ruokaa tehdä ettei kämppä lämpiä uunin ja hellan vaikutuksesta enempää.
Tuskin teilläkään yöllä on kuuma ulkona.
Mä taas toivosin että tänne tulis samanlaiset helteet ku etelässä ollu.
Turhaa te siel vouhotatte!
Pari yötä sitten tähän aikaan oli 27.6 ulkona. Mulle se on aika kuuma ollakseen yölämpötila Suomessa. Eikä mitään ihanaa raikasta tuulenvirettä järveltä tai mereltä kun sellaista ei ole. Että älä vouhota kun et tiedä.
 
noh
En todellakaan valita. En, vaikka mun kämppä lämpenee niin, ettei yöllä oikein tule nukuttua. Musta tää on ihanaa. Kerrankin on tarpeeksi lämmintä eikä tartte palella!!
 
Ihanaaaaaaaa!!! Mä nautin täysin siemauksin jokaisesta plusasteesta mitä täällä kylmässä pohjolassa saahaan!! Helekatti että ahistaa ajatellakin sitä kylmää, pimeää loskaista syksy-talviaikaa.... Siis empä ajattele vaan nautin tästä ihanasta lämmöstä!!!!! Sisällä +30 ja ulkona n. 25...... B) :D :xmas:
 
Toisaalta kiva
Alkuperäinen kirjoittaja PömpeliPötsi:
Ihanaaaaaaaa!!! Mä nautin täysin siemauksin jokaisesta plusasteesta mitä täällä kylmässä pohjolassa saahaan!! Helekatti että ahistaa ajatellakin sitä kylmää, pimeää loskaista syksy-talviaikaa.... Siis empä ajattele vaan nautin tästä ihanasta lämmöstä!!!!! Sisällä +30 ja ulkona n. 25...... B) :D :xmas:
Saanks mä lähettää noi mukulat teille? Ne kun ei nuku tässä lämmössä...
 
jatkuuhan tää
En minäkään mutta tänään oli jotenkin tukahduttavaa ja hiostavaa kun ukkonenkin möyrysi. Ei kunnolla, vettäkin ripaus mutta niin hiostavaa. Eikä lähtenyt hiostus tuolla möyryämisellä.
 
Mä en myöskään valita ja erittäin harvoin myöskään muista keleistä. No ylipäätään inhoan valittamista turhista asioista. :D
Nää helteet ei ole edes vielä mitään kummoisia tällaiselle, joka vietti 40 asteen lämmössä puoli vuotta. Kerkes karaistua.
 
kestäähän tämä
Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:
Mä en myöskään valita ja erittäin harvoin myöskään muista keleistä. No ylipäätään inhoan valittamista turhista asioista. :D
Nää helteet ei ole edes vielä mitään kummoisia tällaiselle, joka vietti 40 asteen lämmössä puoli vuotta. Kerkes karaistua.
Noin juuri. Kuvittelen eläneeni etelän mailla entisessä eläässäni. Koko täsmää mutta blondi nyt ja rusketun, en pala. Suomessa ei ole koskaan liian kuuma, paitsi ukkosella hiostavaa.
 

Yhteistyössä