Oonko mä outo (meikkauksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Rupesin tänään miettiin, että oonko mä jotenkin outo ton meikkauksen suhteen :D Pukeudun naisellisesti ja tyylikkästi yleensä, kun johonkin lähden esim. korkkareihin, hameisiin jne. Hiukset laitan aina kauheella vaivalla ja leikkautankin joka kk, käyn tietyin väliajoin kosmetologilla kasvohoidoissa, värjään itse kulmiani ja hoidan ihoani ja ulkonäköäni todella paljon. Mutta mä en meikkaa :D Oonkohan mä jotenkin outo näky, kun muuten on aina vimpan päälle ja sit ei yhtään meikkiä naamassa. En vaan jotenkin koe sitä itselleni luonnolliseksi...

Muita outolintuja?

Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
jos muuten on viimesen päälle laitettu niin ei siinä edes välttämättä enää meikkiä kaipaa :)

Näin minäkin sen ajattelen. Iho on hyvässä kunnossa ja tasainen, ei kaipaa mitään meikkivoidetta/puuteria. Kulmat tosiaan värjään ite eli ne on aina huolitellut. Silmät sit on aika värittömät, kun oon supervaalee :D

No mun mielestä ei voi olla "vimpan päälle laitettu" ilman meikkiä. "Laitettu" sanana sisältää meikkaamisen. Toki siisti ja kaunis voi olla ilman meikkiäkin, mutta ei "laitettu".

Yhteistyössä