Oonko mä nyt ollut ihan tyhmä vai missä mennään.. kertokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakkari todellakin harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakkari todellakin harmaana

Vieras
Olen siis tavannut netissä deittipalstalla yhden miehen muutama kk sitten. Meillä on ollut mukavaa, ollaan juteltu joka ilta monta tuntia joko mesessä/sähköpostilla/puhelimessa. Yhden kerran ollaan tavattukin tässä noin viikko sitten. Mun mielestä treffit meni mukavasti ja meillä oli mukavaa. Ollaan senkin jälkeen oltu yhteyksissä, mies ollut aina aloitteentekijänä, minä harvemmin kun tää toinen on nopeempi.

Olen kyllä huomannut että mies on ollut kirjautuneena nettitreffeille edelleen, mutta jotenkin olen ajatellut että ehkä se ei ole mitään sellaista... Vaan nytpä huomasin, kun kävin katsomassa.. miehellä ollut tähän saakka kuvaton profiili, nyt se oli laittanut sinne kuvan itsestään.

Mulle tulee väkisinkin mieleen, että se yhä edelleen etsii jotain muuta sieltä kautta ja että se ei sittenkään ollut mun kanssa mitenkään tosissaan tai otettu tai ihastunut tai mitään. Oonko mä nyt sitten oikeessa? Lakkaan kuvittelemasta yhtään mitään meiän mahdollisesta tulevasta ja jatkan matkaani taas? Mies ei siis ole kiinnostunut sittenkään musta?

Miksi h**vetissä miesten pitää olla niin vaikeita ettei niistä ota mitään selvää!!!

Mies pitää kaikki ovet auki eli deittailee ja sinä suunnittelet seurustelua yksinoikeudella. Siinä se ero on. Noin lyhyen ajan (kuitenkin, vaikkakin intensiivisen) yhteydenpidon jälkeen mä olen kyllä enemmän miehen kannalla :ashamed:

Oletteko puhuneet muusta kuin tapailusta, siis seurustelusta tms?

Miksi sun pitäisi heti nyt päättää että joko tai? Voittehan te edelleen tapailla ja säkin voit tapailla muita. Tai sitten kerrot miehelle että haluat yksinoikeuden ja otat riskin että mies sanoo että kiitos ja hei, moikataan jos tavataan. Miksi se pitää olla Vakavaa heti alusta?

Voisin tähän sanoa, että joskus vuosia sitten harrastelin itsekin tuota nettitreffeilyä, ja ei se välttämättä ihan noin mustavalkoista ole. Siinä on se tietty "jännityksensä" ja siitä helposti tulee tapa, että käy päivittäin kurkkimassa siellä onko tullut vastauksia, kommentteja, ym.
Yhden tapaamiskerran perusteella siitä on vaikea irrottautua, eikä oikein nykyaikana kannatakaan, jos on profiiliaan huolella kyhännyt. Koskaanhan ei tiedä mitä tapahtuu, ja varsinkin, jos olette vain yhden kerran tavanneet, kukapa se sillon heti seurustelusta puhuisi!

Yhteistyössä