oonko mä nyt liian jyrkkä?

Flow87 -Los tehottomuus-

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
8 897
1
36
sukulainen seurustelee ihmisen kanssa jota en voi sietää. tunnen kyseisen ihmisen, olin vuoden kanssaan samalla luokalla ja Tiedän tämän tapauksen taustat ja kaikki sähläilyt, ei mitenkään vähän näitä. En kertakaikkiaan voi sietää tätä tapausta silmissäni, saatikka tietoa siitä että saattaa tulla sukuun. Sukulaiseni tietää täsmälleen mitä mieltä asiasta olen. Olen päättänyt että yksinkään sukujuhliin tai muihinkaan pippaloihin en mene joissa tiedän heidän kahden olevan. En halua olla tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa, saatikka yrittää esittää että ei muka haittaisi. Yöunet menee kun edes erehtyy ajattelemaan asiaa. :|

No mun mielestä sulla on oikeus olla mitä mieltä tahansa. sullahan voi olla henk.koht. kaunoja tai jotain. Mutta mun mielestä on väärin yrittää vaikuttaa mitenkään muihin. Siis puhua näitä omia juttuja julki koska et varmasti itsekään ole täydellinen ja ihana ja nuorempana mokannut.
Eli jää vain pois mutta älä tee siitä numeroa vaan sanot jos kysytään, että SINÄ et tule tämän kanssa toimeen.
Eli näin olisi moraalisesti ja eettisesti reilua ja oikein.

Minusta toimit liian jyrkästi. Laitat sukulaisesi/kaverisi valitseman sinun ja tämän hemmon väliltä. Tuollainen riitely on niin energiaa vievää ja lapsellista. Osallistuisin itse pippaloihin yms enkä noteeraisi tätä hemmoa.

Itse menisin juhliin. En antais tuommoisen asian vaikuttaa ja nakertaa. Se on kuitenki paljon helponpaa olla välittämättä. Menisin juhliin ja päättäsin, että nuo ei mun elämää ja juhlia pilaa.

Tietääkö se sukulainen syyt, miksi inhoat kyseistä tapausta
Mitäs mieltä tää sukulaisen uus on sinusta?

Tottahan toki osallistut sukujuhliin, leikit vaikka sitten, että tyyppi on sulle näkymätön

Yhteistyössä