Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaahan mikä noissa mansikoissa viehättää? Tuoreeltaan niitä muutaman syö, mutta pakastettuna ne ei ole enää mistään kotoisin.
Minulle ne ovat ohukaisia ja yleensä vadelmahilloa laitan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meillä syödään latyn ja pannain kanssa, parempaa se ainakin on kuin kaupan hillot. Mitä sinä sitten laitat lättyihin yms.?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaahan mikä noissa mansikoissa viehättää? Tuoreeltaan niitä muutaman syö, mutta pakastettuna ne ei ole enää mistään kotoisin.
en mä niistä välitä mutta jätkä syö niin paljon ku antaa. viime talvena hain kaupan pakastealtaasta minkä tarvis mutta nyt ajattelin olla kerrankin hyvä äiti
Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:viime viikol oli 16.50e 5kg vantaalla
oliko se sesonki oikeesti noin lyhyt??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaahan mikä noissa mansikoissa viehättää? Tuoreeltaan niitä muutaman syö, mutta pakastettuna ne ei ole enää mistään kotoisin.
en mä niistä välitä mutta jätkä syö niin paljon ku antaa. viime talvena hain kaupan pakastealtaasta minkä tarvis mutta nyt ajattelin olla kerrankin hyvä äiti
Eikö se sun jätkäs itse niitä voi hakea?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaahan mikä noissa mansikoissa viehättää? Tuoreeltaan niitä muutaman syö, mutta pakastettuna ne ei ole enää mistään kotoisin.
No ennemmin mansikoita, kun karkkia. Aika lapsellista tekstiä sinulta! Onhan mansikat terveellisiä ja ei ne niin pahaksi pakastimessa mene. Polka säilyy oikeinkin hyvänä. Voihan siitä tehdä vaikka mitä! Onko tosiaan, että ihmiset laittaa marjoja vaan ohukaisten päälle?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaahan mikä noissa mansikoissa viehättää? Tuoreeltaan niitä muutaman syö, mutta pakastettuna ne ei ole enää mistään kotoisin.
No ennemmin mansikoita, kun karkkia. Aika lapsellista tekstiä sinulta! Onhan mansikat terveellisiä ja ei ne niin pahaksi pakastimessa mene. Polka säilyy oikeinkin hyvänä. Voihan siitä tehdä vaikka mitä! Onko tosiaan, että ihmiset laittaa marjoja vaan ohukaisten päälle?!
Vaan? Se nyt vain on sellanen juttu että kertoo paljon marjojen syönnistä, jos lättyjenkin päälle laittaa jotain kaupan vadelmahilloa. Meillä tehdään paljon kiisseitä, kakkuihin, ihan sellasenaan jäätelön kanssa ja monessa mukana mansikat, mustikat, raparperi, viinimarjat jne... eihän se sama ole kuin tuoreena, mutta ihan maittavaa ja vähemmän sokerista saa pakastimesta kuin kaupan hillohyllyltä.
Kuka sanoi kaupan vadelmahilloa? Teen sen kyllä ihan itse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaahan mikä noissa mansikoissa viehättää? Tuoreeltaan niitä muutaman syö, mutta pakastettuna ne ei ole enää mistään kotoisin.
Vaan? Se nyt vain on sellanen juttu että kertoo paljon marjojen syönnistä, jos lättyjenkin päälle laittaa jotain kaupan vadelmahilloa. Meillä tehdään paljon kiisseitä, kakkuihin, ihan sellasenaan jäätelön kanssa ja monessa mukana mansikat, mustikat, raparperi, viinimarjat jne... eihän se sama ole kuin tuoreena, mutta ihan maittavaa ja vähemmän sokerista saa pakastimesta kuin kaupan hillohyllyltä.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Mies lähti just hakemaan mansikkaa 23?/5kg laatikko, suoraan tilalta.
Markettien edestä taitaa täälläpäin hinta olla n.18?/5 kg.