P
pirjoooo
Vieras
Eli käytiin eilen kylässä kaverilla, sillä on n.3,5v poika ja mulla noin 2,5v tyttö. Mun tyttö ei saanu koskea siellä mihinkään, poika repi kaikki siltä käsistä, ei saanu keinua keinuhevosella, poika työnsi tytön pois ja meni itse siihen, ei saanu ajella potkuautolla, ei syödä keksiä, ei kiikkua ei yhtään mitään. Ei ruennu leikkimään tytön kanssa vaan koko ajan repi kaikki lelut käsistä. Tyttö itki että "ei saa repiä toisen käsistä". Sitten kun vaihdoin vauvalle vaippaa lattialla ja tyttö makas siinä vieressä, poika yritti juosta niiden välistä koko ajan, vaikka niillä oli päät ihan vieretysten. Siinä otin rivakasti pojan kiinni ja laitoin sivummalle.
En siis päässy puolustamaan mun tyttöä, koska oli vauva sylissä koko ajan ja en uskaltanu jättää vauvaa mihinkään siellä kun se poika oli niin villi. Viimeksi kun käytiin niin tää poika töni ja kaato tyttöä ja oli just tollanen et mun mun mun, et koske mihinkään. Pojan äiti komentaa, mutta sana ei tehoa. Pitäskö mun vaan aatella et lapset on lapsia, vai onko mulla aihetta pahaan mieleen? Jotenkin niin jurppii kun toinen niin onnessaan lähtee kaverille ja vei sille tuliaisiakin niin sitten käytös on tota :/ Onko lapset vaan tahtomattaan noin ilkeitä?
En siis päässy puolustamaan mun tyttöä, koska oli vauva sylissä koko ajan ja en uskaltanu jättää vauvaa mihinkään siellä kun se poika oli niin villi. Viimeksi kun käytiin niin tää poika töni ja kaato tyttöä ja oli just tollanen et mun mun mun, et koske mihinkään. Pojan äiti komentaa, mutta sana ei tehoa. Pitäskö mun vaan aatella et lapset on lapsia, vai onko mulla aihetta pahaan mieleen? Jotenkin niin jurppii kun toinen niin onnessaan lähtee kaverille ja vei sille tuliaisiakin niin sitten käytös on tota :/ Onko lapset vaan tahtomattaan noin ilkeitä?