oonko mä hullu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Crashed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Crashed

Vieras
Mulla on kamala vauvakuume..Taas:D mutta en oo vielä parantunut ensimmäisen synnytyksen jälkeisestä masennuksestakaan tai oikeestaan jotain ihme pelkotiloja vaan on välillä.Niin mut haluisin toisen lapsen ja oli mahdollista et olisin ollut raskaana ja mä panikoiduin ihan täysin ajatuksesta ja välillä olin onnellinen että niin saattaisi olla..Mutta menkat tuli kuin tulikin. Miten tässä uskaltais raskautuakaan enää kun reagoin jo ennen testiä noin paljon..:(

Ei kyllä kannata hankkia lasta miksikään korvikkeeksi, joka paikkaa elämän kuntoon. Valitettavasti siinä tekee hallaa sekä itselleen että lapselle. Jos entinen raskauden jälkeinen masennus ei ole parantunut, uusi voi olla kohtalokas. Olin kovasanainen, mutta ilmeisesti jonkun tuo täytyy sanoa suoraan.

Odottele ihmeessä parempia aikoja, kyllä ne koittavat!

Monet olettavat että lapsi parantaa huonoa elämänlaatua, mutta miten siinä sit käykään? Raskauden jälkeinen masennus kannattaa ottaa tosissaan. Ei mikään leikinasia. Jos et ole siitä vielä kunnolla parantunut, en suosittelisi toista lasta.

Mä taas tiedän monia paniikkihäiriöisiäkin äitejä..Ihan hyvin ne lapsensa hoitaa,eikä kaikkien tarvii olla aina iloisia yms..Mutta niin,kannattaa edes käydä juttelemassa ammattilaiselle.

Se on kyllä jännä juttu miten näitä henkisesti väsyneitä äitejä on niin paljon..Älkää luoko itsellenne liikaa paineita!Kyllä aika korjaa haavat:) ja onhan niitä lääkkeitä mitä voi suht turvallisesti käyttää raskausaikana..

Yhteistyössä