Oonko mä hullu kun pidän vain mustista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";26501566]ei niin periaatteessa, mutta vähän sama kuin että sä et ehkä haluaisi harrastaa seksiä todella likaisen haisevan miehen kanssa? (okei, hieman huono vertaus mutta...) mua ei vaan valkoinen ihonväri kiihota.[/QUOTE]

Siis vertaat valkoihoista miestä likaiseen ja haisevaan mieheen... Okei. :D

Mutta joo, et ole hullu. :) Sisarenikin pitää vain aasialaisista, ei voisi kuvitellakaan seurustelevansa suomalaisen miehen kanssa.

Jokaisella on makunsa, eikä se tarkoita, että rakastuu ihmiseen juuri sen ulkoisen piirteen takia. Minäkään en ole koskaan tavannut vaaleaihoista miestä, joka olisi kiinnostanut siinä mielessä, joten en sitten ole myöskään tutustunut paremmin jos muuten olisikin ollut paljon yhteistä. Pelkän seksin tms. en ole kyllä ikinä lähtenyt valkoista miestä kokeilemaan, eihän se tosiaan siitä ihonväristä riipu, kuinka se homma toimii. ;) En minä inhoa vaaleita miehiä, vaikka he eivät sytytäkään.
Moni tietyllä tavalla ajatteleva monesti haluaa kääntää sen niin, että täytyy olla jotain vikaa päässä, vaikka toisin päin ajattelemisessa ei kuulemma taas ole mitään väärää. ;) Toiset tykkää tummista, toiset vaaleista, toiset kaikista. Jokaiselle jotakin!

Yhteistyössä