Oonko liian nipo? Turvavyöasiaa.

  • Viestiketjun aloittaja hy
  • Ensimmäinen viesti
hy
Lapsi oli esikoulusta viety taksilla retkelle. Menomatkalla turvavyöt olivat toimineet, mutta paluumatkalla oli eri taksi, jossa iso osa oli rikki. Lapset oli sitten vaan kuskattu ilman turvavöitä takaisin esikoululle. Minä en tykkää moisesta toiminnasta ollenkaan. Minusta olisi pitänyt laittaa ensin turvavöihin mahtuvat matkaan ja toisen aikuisen jäädä odottamaan toisten kanssa, että ensimmäiset on viety. Matkaa oli noin 3 kilometriä, ei olisi ollut mitenkään ylivoimainen odotusaika kenellekään.

Oonko liian tiukkapipoinen, kun valitan tällaisesta?
 
Lapsi oli esikoulusta viety taksilla retkelle. Menomatkalla turvavyöt olivat toimineet, mutta paluumatkalla oli eri taksi, jossa iso osa oli rikki. Lapset oli sitten vaan kuskattu ilman turvavöitä takaisin esikoululle. Minä en tykkää moisesta toiminnasta ollenkaan. Minusta olisi pitänyt laittaa ensin turvavöihin mahtuvat matkaan ja toisen aikuisen jäädä odottamaan toisten kanssa, että ensimmäiset on viety. Matkaa oli noin 3 kilometriä, ei olisi ollut mitenkään ylivoimainen odotusaika kenellekään.

Oonko liian tiukkapipoinen, kun valitan tällaisesta?
minusta et.
 
EH
Varmaan itse samassa tilanteessa sanoisin eskarin väelle. Mä nipotan turvavöistä itse lapsille ja aikuisille.. Ehkä olivat ajatelleen juurikin tuota lyhyttä matkaa, se kun ei kuitenkaan auta, jos siinä jotain sattuu.
 
hy
[QUOTE="marianna";22222204]Minunkaan mielestä et ole nipo ja itse huomauttaisin varmaan asiasta opettajille.[/QUOTE]

Huomautin jo, ja sain vastaukseksi tuon, että pakko oli päästä takaisin esikoululle. En kyllä ymmärrä, miksi eivät älynneet kuljetuttaa lapsia kahdessa erässä. Ensin ne, jotka lähtevät kotiin heti esikoulun jälkeen ja joilla voi siksi olla kiire, ja toisessa erässä ne, jotka jäävät hoitoon ja joilla ei siksi ole mikään kiire.

Pitäisiköhän vielä vinkata vastaisen varalle, että kaikkia ei ole pakko änkeä samaan autoon kerralla, jos vyöt eivät toimi...
 
Ap, ET todellakaan ole nipo!!!!!:wave:

Outoa on tuo ollut ja erittäin vastutontakin, että pikku eskarilaisia kuljetetaan ilman turvavöitä..miten olisikaan sitten suut laiteltu(eskan henkilökunta/taksikuski) jos olisikin "sattunut" jotain vakavaa..

Koskaan ei voi olla liin "nipo" kun on kyse lapsen matkustamisesta autossa - AINA turvavöiden oltava käytössä!!
 
Et ole yhtään nipo! Jos siinä matkalla olisi sattunut jotain, niin kuka olisi ollut vastuussa!?! en itse ainakaan koskaan haluaisi ottaa noin suurta riskiä pienten lasten kanssa.. kummallista! Kannattaa ehdottomasti sanoa asiasta vielä.
 
Ap, ET todellakaan ole nipo!!!!!:wave:

Outoa on tuo ollut ja erittäin vastutontakin, että pikku eskarilaisia kuljetetaan ilman turvavöitä..miten olisikaan sitten suut laiteltu(eskan henkilökunta/taksikuski) jos olisikin "sattunut" jotain vakavaa..: /

Koskaan ei voi olla liian "nipo" kun on kyse lapsen matkustamisesta autossa - AINA turvavöiden oltava käytössä!!
 
Toinen nipottaja
Kun mä olen kuskina auto ei liikahda senttiäkään ellei kaikki ole turvavöissä. Mun mielestä et ole todellakaan liian nipo, mä olisin valittanut paitsi eskariin, myös taksitarkastajalle että liikkeellä on autoja joissa ei vyöt toimi! Törkeän vastuutonta.
 

Yhteistyössä