oonko kylmä?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
mua ei liikuta pienet vauvat, ei häät ei mitkään mitkä normaalisti aiheuttavat tipan linssiin useilta naisilta. mulle on sattunut aika paljon ikäviä asioita ja sen jälkeen mikään ei oikein liikuta. hyvä vai huono. en tiedä. monesti tunnen olevani eri planeetalta useimpien ihmisten seurassa
 
Laura
No eipä kyllä liikuta muakaan!! :D Ja ihan tunteva ihminen olen, kuten varmasti sinäki. Eipä mua ikinä (edes ennen mitään elämän ikäviä asioita) ole kivat asiat itkettäneet, en voi siihen samaistua.
 
vieras
Mä saatan liikuttua kyyneliin vaikka luonnon kauneudesta. Mutta ei pienet vauvat mussa ikinä kyllä mitään liikutusta ole aiheuttaneet. Pientä hellyyttä tai ärsyyntymistä ehkä (kitistessään väärässä paikassa), mut itkeä tirautellut en niiden vuoksi kyllä ole ikinä.
 
mie
Eipä miutakaan muitten vauvat hetkauta.Eikä kyllä muutkaan "liikuttavat" juhlat.Miusta et oo kylmä.Me ollaan vaan itsekkäitä kun ei osata tunteilla muitten tunteille.
 
En mäkään liikutu kyyneliin tai oikeastaan ollenkaan vauvoista, häistä, romanttisista elokuvista, elukoiden pennuista tms. "hömpästä ".

Olen kyllä ihan tunteva ihminen, mutten kovin tunteellinen, jos sen nyt näin voi sitten sanoa.
Saati, että julkisesti näyttäisin tunteitani mitenkään ihan helposti.
 
Mullekin on tapahtunut paljon ikäviä asioita, mutta olen yli naisellinen ja yliherkkä ja liikutun kaikesta. Mutta jokainen ihminen on erilainen eikä se minusta erityisen kylmäksi tee jos ei liikutu tuntemattomista ihmistä. Eri asia jos olisi omat häät tai oma vauva eikä liikutu, silloin se on kylmää.
 

Yhteistyössä