Oonko kamala?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isänpäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isänpäivä

Vieras
En tehnyt isänpäivän eteen muuta kuin keitin kahvit ja vein ne lasten kanssa sänkyyn.
En ehtinyt töiden takia kauppoihin enkä jaksanut viikolla. Mies on esittänyt toiveen joskus että ei halua kakkuja kun ne on sitten pakko syödä, iso täytekakku ei maistu enää seuraavan apäivänä hyvälle.

eli vein kahvit ja lasten tekemät kortit ja kirjeet sai ja muuten on ollut normipäivä. Tarjosin ruoat, ehdotin kiinalaista takeaway ruokaa mutta mies halusi mieluummin pizzaa ja sitä haimme jonka maksoin.

Oletteko muistaneet miestänne ja lastenne isää enemmän? varsinkin töissäkäyvät?

Musta noi ihan perhekohtaisia, siis mistä tykkäätte. Kyllä parisuhteessa voi jutella millaisista juhlapäivistä pitää jne ja sitten toimitaan mahdollisuuksen mukaan toiveiden mukaisesti.
Mei ei miehen kanssa välitetä mistään "pakkolahjoista" jne. Eli isänpäivänä lapset tekee kortit ja jos haluavat leipoa yms. tietysti autan. Tänään meidän perheen isä oli aamuvuorossa töissä, joten olimme osan isäni luona (siis lasten papan) ja tultiin sitten iltapäiväksi kotiin.
Eli synttäri/isänpäivä/äitienpäivä menee hyvin vähin juhlin, toki muistetaan toista ja just on kortit, usein suklaata tms. herkkua jne. Mutta ei etsitä epätoivoisesti kirjaa, yöpukua tms... Meillä on yhteiset rahat ja osteaan mitä tarvitaan ja halutaan. Tälläkin viikolla miehellä meni omiin soittokamoihin lähes 200e. Tällä viikolla ostin miehelle myös yhden nätin hupparin, annoin heti (olisin voinut paketoida ja antaa tänään) koska se on meidän perheen tapa toimia.

Eli summarum...jokainen perhe tekee niinkuin hyväksi katsoo ja niin että kaikkis oli tyytyväisiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja kotihengetär:
Tosi ankeelta kuulostaa, onneksi mun miehelläni ei ole tuollaista vaimoa!! Varmaan miehestäsi tuntuu aika pahalta..?

voi että. Mutta ei minusta tunnu pahalta äitienpäivänä kun mies tuo lasten kanssa kahvit sänkyyn, joskus on leiponut jotain tai minä olen itse leiponut.

yleensä haluan ulos syömään ja minäkin kysyin mieheltä haluaako hän.

viimeksi osti lahjan. yleensä ei osta mitän. en tykkää että oli turhaan tuhlannut rahaa sellaiseen jota en ole edes käyttänyt koskaan. (turhaa elektroniikkaan osti)

Meillä tehtiin suklaakakku, tuolla kuorruttamista juuri odottaa. Ja minä paska nukuin pitkälle päivään ja mies heräsi tytön kanssa. Olen kyllä raskaana ja vähän lämpöäkin päällä että en nyt ihan pelkkää laiskuuttani.

Mielestäni kahvit ja pitsa olisi meillekin ihan täysin kelpoa juhlaa. Ei perusteta turhasta hienostelusta eikä turhanpäiväisistä lahjoista.

Jokainen taplaa tyylillään... Kenellekään ei voi sanoa mikä on oikea tapa viettää isänpäivää... Jokaisella perheellä on omat tavat ja jokainen niistä varmasti mieluinen...

Alkuperäinen kirjoittaja isänpäivä:
En tehnyt isänpäivän eteen muuta kuin keitin kahvit ja vein ne lasten kanssa sänkyyn.
En ehtinyt töiden takia kauppoihin enkä jaksanut viikolla. Mies on esittänyt toiveen joskus että ei halua kakkuja kun ne on sitten pakko syödä, iso täytekakku ei maistu enää seuraavan apäivänä hyvälle.

eli vein kahvit ja lasten tekemät kortit ja kirjeet sai ja muuten on ollut normipäivä. Tarjosin ruoat, ehdotin kiinalaista takeaway ruokaa mutta mies halusi mieluummin pizzaa ja sitä haimme jonka maksoin.

Oletteko muistaneet miestänne ja lastenne isää enemmän? varsinkin töissäkäyvät?

jaa-a... no meillä ole koskaan tuon kummoisempaa ollu...ja mä tein ruuan niinkuin aina ja joka päivä..mitä tosta nyt vielä puuttui...
ja vaikka kuinka kliseeltä tuntuu niin sanon et eihän miehesi ole isäsi!
ja tyytyväinen tuo mies on ollut kohta 22.v

Meillä vietetään aina perhe päivällinen, huh, taas se on ohi,onneksi! :)
Lauantaina koulutuspv oli vielä ja minä väsäsin yötä myöten:
-Peuranpaistin laitoin uuniin
-Valkosipulikermaperunat
-Kanttarellikastike
-2 eri salaattia
sekä pyöräytin 4 rieskaa aamulla ennenkuin perhe heräsi
Kahville: Täytekakku, voileipäkakku, muffinssit ja keksit.

Nyt saa levätä!

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti85:
Meillä vietetään aina perhe päivällinen, huh, taas se on ohi,onneksi! :)
Lauantaina koulutuspv oli vielä ja minä väsäsin yötä myöten:
-Peuranpaistin laitoin uuniin
-Valkosipulikermaperunat
-Kanttarellikastike
-2 eri salaattia
sekä pyöräytin 4 rieskaa aamulla ennenkuin perhe heräsi
Kahville: Täytekakku, voileipäkakku, muffinssit ja keksit.

Nyt saa levätä!

Herranen aika! No, itsepä teit, tuskin kukaan sinulta tätä vaati. Ymmärtäisin tuon aterian sekä täytekakun, mutta nuo muut on kyllä jo aika överiä. Tollaiset tekisin tyyliin rippijuhliin.

Yhteistyössä