Oonko ihan pimee jos jään tähän suhteeseen vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
No jos jäät, niin et ole kelvollinen lapsesi vanhemmaksi! Anna poika isälleen, jos suhteesi on lasta tärkeämpi.

Miten ihmeessä joku voi edes miettiä enää.

samaa mieltä, miten kukaan voi antaa pahoinpidellä omaa lastaan???? heitä se ukko hiiteen tai lähde itse lapsen kanssa pois. jos et osaa lähteä pois anna poika edes isälleen parempiin oloihin

Lähdin illalla pois sen takia koska halusin ennemmin kuulla ukolta selityksiä, kun teidän jokaisen täysin samanlaisia viestejä. Ja kerkeenhän mä nää teidän vastaukset myöhemminkin lukemaan.
Ihme, että kukaan ei kysellyt mun ikää!? Olisi voinut kuvitella että vaan teini perheissä sattuu tällästä, eikö? Mutta kiitos kuitenkin. =)

Joku kysyi pojan isästä. Meillä on yhteishuoltajuus, vuoroviikot toisella.

Eilen tein päätöksen ja ukko tulee tänää töitten jälkee pakkailemaan tavaroitaan. Oli itsekkin sitä mieltä, ei halua satuttaa henkisesti eikä fyysisesti enää kertaakaan. Kovasti on pahoillaan.

Ja kait mä olisin herrajumala tullu sieltä suihkusta samantien pois, jos olisin tiennyt, että luunappeja saa. Luulin, että raivoaa vaan siellä oven takana, koska tekee niin aina kun olen suihkussa, eikä päästä mua mihinkään ilman että saa olla seurassa.
Ei onneksi muuten jäänytkään näpeistä mitää jälkiä pojan poskeen, illalla vaan näytti mustelmilta.

-Jatkossa (toivottavasti) onnellinen

Alkuperäinen kirjoittaja :
noo..mä en kyllä lähde niintuomitsevalle linjalle ku useammat. vaikka minusta lapsen ruumiillinen kuritus ei hyödytä ketään,enkä tod.hyväksy sitä. mutta tiedän kyllä useamman äidin jotka antavat luunappeja jos lapsi ei
tottele.

koska heidän mielestä pikku luunapit ei ole paha asia. minä en heitä tästä syystä kunnioita vaikka muuten ovatkin hyviä äitei.

Jep käväs mielessä mullakin miten palstalla puolustellaan vahäsen väliä niitä luunappeja ja tukisteluja kasvatuksen nimeen.... :/

Yhteistyössä