Oonko ihan pimee jos jään tähän suhteeseen vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis 2 v lapsi on pahoinpidelty mustelmille??????? Olet osallinen taaperon pahoinpitelyyn, jos et lähde. Anna ihmeessä itseäsi hakata, lapseen ei lain mukaan saa kajota. On syy huostaanottoon jos jäät. Ei sitten tullut mieleen tulla pois suihkusta, kun pientä lasta pahoinpideltiin oven takana. IHMETTELEE LAPSI NYT VARMAAN KUN EI ÄITI TULLUT APUUN VAIKKA HÄN HUUSI.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
tän on pakko olla provo, ei kukaan anna lyödä lasta!!! jos ei oo oikeesti provo niin häivy saman tien!

Mulla kaveri joka oli miehen kanssa. ja heillä yhteinen poika. mies käytti henkistä ja fyysistä väkivalta. kerran kun oli pahoinpidellyt kaveriani,rikkonut kännykän ettei voinut soittaa apua ja ravisteli lasta lujaa.lähti kun mies rauhottu turvakotiin. ja sieltä palas taas miehen luo. Onneksi sai vimeise tipan yhdesä vaiheessa ja nyt jo yli vuosi erossa. ja kun poika isällää niin on hyvä isä.

miten ap sun poikas isä.miten se kuvio toimii?

Tälläsissä tapauksissa tekis mieli soittaa vaik poliiseille ja pyytää heitä selvittämään viestin aloittaja... Tämän tapauksen kohdalla voitaisi harkita huostaanottoa jos äiti ei itse tajua lähteä pois väkivaltaisen miehen luota pois!! Raivostuttavaa! Älä pelkästään mieti lapsesi parasta, vaan myös TOIMI sen mukaan. Tuollaiseen suhteeseen et voi jäädä

En edes lukenut ihan loppuun.. Mutta älä vaan kuluta vuosiasi tälläisen takia!! Se mies ei tota käytöstä lopeta vaikka kuinka lupailis ja varmaan haluaiskin.. Itse olen hukannut elämästäni kuusi vuotta tähän ja vielä vähän raaenpaankin. Äkkiä pois suhteesta, ja vielä niin, lapselle jää IHAN OIKEESTI traumoja ja ne heijastuu sitten pitemmällä elämässä jonkinlaisina käytöshäiriöinä!!! Jaksamisia!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua oksettaa ja ällöttää. Suoraan sanoa et ole pimeä, vaan TODELLA ÄÄLIÖ jos jäät tuollaisen miehen luo!! Turhaan tässä mitään kirjoittaa pidemmin. Kyllä äidin PITÄÄ osata tehdä oikea päästö itsekin. Minä ainakin sellainen naarasleijona että IKINÄ EN ANNA KENENKÄÄN LAPSIIN KAJOTA, OLI NE OMIA TAI EI!

JÄRKI KÄTEEN HYVÄ ROUVA!!!!

Samaa mieltä täysin!!!
Lemppaa se hirviö elämästäs ennnen kuin on myöhäistä!!!

Siis tällaset jutut tuntuu niin pahalta ja suorastaan uskomattomilta. Minusta sinä ap olet erittäin itsekäs, jos edes harkitset jääväsi. Ajattelet ainoastaan itseäsi. Millä tavoin muka ajattelet 2-vuotiaan lapsesi parasta? Lapsesi parasko on tulla hakatuksi luoja ties kuinka monta kertaa jatkossakin? Lapsesi parasko on elää jatkuvassa pelossa (lapsi kyllä muistaa)? Lapsesi parasko on saada malli tuollaiselta raukkamaiselta kpää mieheltä, joka ei osaa ratkaista vaikeita asioita muuten kuin lyömällä?

Hitto vieköön, sinun tehtäväsi on SUOJELLA lastasi, ei olla osallisena hänen pahoinpitelyynsä. Vastaus kysymykseesi: kyllä olet ihan pimeä, jos jäät!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Tottakai mä aattelen lapseni parasta, kaikessa mahdollisessa asiassa. Siitä on kenenkään ihan turha mua käydä syyttämään.

Jos oikeesti näin ajattelet niin miten voit edes miettiä jääväsi tollaseen suhteeseen?
Mutta oikeesti kyllä minusta tuntuu lähinnä ihan provolta tää alotus. Ap tietää itekkin saavansa kauheet teksit aikaan tollasella alotuksella..Ku oikeesti jos tää ei provo ole niin HUH HUH sanon minä. Laitaha osotetta kehiin niin lastensuojelun porukka tuloo hakee sen sun poikas pois niin että et ehdi ees kissaa sanoon. "muutaman luunapin annoin" jo se pelkästää on ihan sekoa varsinkin mieheltä jolla ei oo mitää asiaa sanoa tai tehdä mitää lapselles. Ja mitä,10kk ootte seurustellu? Ja jo tänä aikana tollanen hullu toi sun miehes ollu???? Mun mies toi 10kk jälkee mulle viä ruusuja ku oli niin huumas muhun viel..
Jos et sitä miestä jätä niin sul on oikeesti lapsen äitinä velvollisuus antaa se isälleen tai jollekkin muulle kasvatettavaks ku ite et selvästikkää siihe pysty.
Mut edelleen..sain ap:n hyvälle päälle vauhkoomisellani ku tän on pakko olla provo. Ei kukaa tuu lapsipalstalle tollasia kertoilee...

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Tottakai mä aattelen lapseni parasta, kaikessa mahdollisessa asiassa. Siitä on kenenkään ihan turha mua käydä syyttämään.

Jos oikeesti näin ajattelet niin miten voit edes miettiä jääväsi tollaseen suhteeseen?
Mutta oikeesti kyllä minusta tuntuu lähinnä ihan provolta tää alotus. Ap tietää itekkin saavansa kauheet teksit aikaan tollasella alotuksella..Ku oikeesti jos tää ei provo ole niin HUH HUH sanon minä. Laitaha osotetta kehiin niin lastensuojelun porukka tuloo hakee sen sun poikas pois niin että et ehdi ees kissaa sanoon. "muutaman luunapin annoin" jo se pelkästää on ihan sekoa varsinkin mieheltä jolla ei oo mitää asiaa sanoa tai tehdä mitää lapselles. Ja mitä,10kk ootte seurustellu? Ja jo tänä aikana tollanen hullu toi sun miehes ollu???? Mun mies toi 10kk jälkee mulle viä ruusuja ku oli niin huumas muhun viel..
Jos et sitä miestä jätä niin sul on oikeesti lapsen äitinä velvollisuus antaa se isälleen tai jollekkin muulle kasvatettavaks ku ite et selvästikkää siihe pysty.
Mut edelleen..sain ap:n hyvälle päälle vauhkoomisellani ku tän on pakko olla provo. Ei kukaa tuu lapsipalstalle tollasia kertoilee...

Samaa mieltä mäkin olen, ajattele lasta ja lähde tosta suhteesta, se tuo vaan sulle pahan mielen, en haluaisi pelotella mutta yks kaunis kerta se voi hakata sut vaikka sairaalakuntoon.

Toi poliisijuttu oliski hyvä idea. Voiskoha selvittää..olisko modeilla oikeus tällasessa lapsen pahoinpitelytapauksessa jossa äiti selvästi ei kykene lastaan suojelemaan ottaa ap:n IP ylös ja laittaa etiäpäin. Tuntus et vois miltei ollakki...
Ja jos modet ottais yhteyttä ap:hen ja varmistais ettei oo provo. Panee nimittäin vihaks tällanen!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
tän on pakko olla provo, ei kukaan anna lyödä lasta!!! jos ei oo oikeesti provo niin häivy saman tien!

Yllättävän moni antaa, "pitäähän se mies talossa olla", joskus jopa lasten hyvinvoinnin kustannuksella.

Niinpä, uskomattomia hulluja ämmiä minäkin nähnyt. Aivan kauheita miehiä kotonaan pitävät kun eivät uskalla ykasin olla ja lapsen kustannuksella!

Raivohullulta miesystäväsi kuulostaa. On hälyttävää, että avutonta lasta kykenee pahoinpitelemään, sinua riepomaan ja huonekalut hajottamaan.

Etkö huomaa, että tilanne vain pahenee? Miksi odotat seuraavaa ja mahdollisesti pahempaa purkausta? Mikä tässä miehessä on niin ihmeen hyvää ja ainutlaatuista, että lapsesi voit hänelle uhrata?

ETKÖ YHTÄÄN PELKÄÄ??

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Suoraan sanottuna, sulla on ihan hullu mies!! Miten ootkin voinut kattoa tollasta menoa noinkin pitkään :o Tuo sun lapsees kiinnikäyminen on jo aika hälyyttävää... Heitä se ukko pihalle!!

Samaa mieltä! Pitäisi olla kyllä viimeinen niitti kun lapseen käy käsiksi! Mä olisin kyllä lähtenyt jo viinävaiheessa, kun ois hajoittanut tavaroita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi poliisijuttu oliski hyvä idea. Voiskoha selvittää..olisko modeilla oikeus tällasessa lapsen pahoinpitelytapauksessa jossa äiti selvästi ei kykene lastaan suojelemaan ottaa ap:n IP ylös ja laittaa etiäpäin. Tuntus et vois miltei ollakki...
Ja jos modet ottais yhteyttä ap:hen ja varmistais ettei oo provo. Panee nimittäin vihaks tällanen!!!!!

PEESI TÄHÄN!

noo..mä en kyllä lähde niintuomitsevalle linjalle ku useammat. vaikka minusta lapsen ruumiillinen kuritus ei hyödytä ketään,enkä tod.hyväksy sitä. mutta tiedän kyllä useamman äidin jotka antavat luunappeja jos lapsi ei
tottele.

koska heidän mielestä pikku luunapit ei ole paha asia. minä en heitä tästä syystä kunnioita vaikka muuten ovatkin hyviä äitei.

kuitenkin minusta vähän riippuu miksi mies käyttäyi näin,että tuleeko oikeesti tapahtumaan uudestaan. ja jos minä olisin ollut se mies niin en minäkään haluaisi katsoa vierestä että toinen kiehnää exänsä kanssa tanssilattialla(ja vielä lapsen oikea isä).mies on kyllä toiminut väärin mutta et sinäkään täysin syytön ole.

ja myönsit läpsineesi miestä useamman kerran ennenku hän,mitä tönäisi sinua(ja sinä ilmeisesti humaltuneena? tapauksen sattuessa).

Mies pihalle. heti huomenna pakkaat ja toivotat hyvät jatkot. Teillä ei ole edes sitä lujinta yhteistä sidettä, eli lasta. ja vaikka hän olisikin lapsen isä, sanoisin, etä nyt vakavasti järjestämään asioita yh-elämään. Hän tulee jatkamaan teidän vahingoittamista. Tuskin edes oikeasti katuu, vaan tietää saavansa jäädä, jos esittää katuvaa. Et voi nyt ajatella sitä ensirakastumisen tunnetta, jolla nyt ruokit itseäsi, jotta jaksat. Nyt sinun tehtäväsi on suojella lastasi ja se, vaikka kuinka rakastaisit miestä, ei nyt auta.

Jätä mies, jo tekstin alun perusteella olin tätä mieltä ja loppua päin vaan paheni.
Baari-illat pois elämästäsi, olet äiti ja olet vastuussa lapsestasi. Olisiko lapsen parempi isänsä luona? kuinka huonosti voi isän asiat olla jos sinun tarjoama "turva" on parempi vaihtoehto?

Mutta älä jää odottamaan että mies pahoinpitelee lapsesi pahemmin, ota lapsesi, tavarasi, mene ja lujaa!!
Ei se parempaan suuntaan muutu vaikka odottasit, ilmeisesti hän ei hyväksy lastasi kuuluvaksi elämäänne tai ainakaan kasvattajaksi hänestä ei ole..

Alkuperäinen kirjoittaja :
noo..mä en kyllä lähde niintuomitsevalle linjalle ku useammat. vaikka minusta lapsen ruumiillinen kuritus ei hyödytä ketään,enkä tod.hyväksy sitä. mutta tiedän kyllä useamman äidin jotka antavat luunappeja jos lapsi ei
tottele.

koska heidän mielestä pikku luunapit ei ole paha asia. minä en heitä tästä syystä kunnioita vaikka muuten ovatkin hyviä äitei.

kuitenkin minusta vähän riippuu miksi mies käyttäyi näin,että tuleeko oikeesti tapahtumaan uudestaan. ja jos minä olisin ollut se mies niin en minäkään haluaisi katsoa vierestä että toinen kiehnää exänsä kanssa tanssilattialla(ja vielä lapsen oikea isä).mies on kyllä toiminut väärin mutta et sinäkään täysin syytön ole.

ja myönsit läpsineesi miestä useamman kerran ennenku hän,mitä tönäisi sinua(ja sinä ilmeisesti humaltuneena? tapauksen sattuessa).

Silti ei ole kunnon mies jos huonekalut hajottaa ja saan nenänvarren auki.
Lapsellekin voi käydä vielä pahemmin.Ja mitä muistoja jääkään jos suhde jatkuu tuollaisena.Äidillekin voi käydä pahemin.
EN KYLLÄ KATSELISI ENÄÄ MIESTÄ!!

Suhteessa on nyt se ihana ja hekumallinen alkuhuuma menossa??? Eikö hälytyskellot soineet jo, kun mies hajotti kodin :o . Nythän kaiken pitäisi olla sitä ihanaa ihastumisaikaa. Ja totuus on, ettei ihastuminen ole edes muuttunut vielä kunnon rakkaudeksi.

Äidin tehtävä on tarjota lapselle turvallinen koti, jossa on turvallista olla. Nyt uusperhessänne on mies, joka on sairaalloisen mustasukkainen, raivohullu, välivaltainen niin sinulle kuin lapsellekin. Pelasta ainakin lapsesi jos et itsesi vuoksi halua pois, JUOKSE JO!

Näitä juttuja on ihan kamala lukea :'( .

Yhteistyössä