Oonko ihan outo? (suuseksistä, kun ei oikein maita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fanni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"fanni"

Vieras
Miten teillä on suuseksin laita? Tykkään siitä kyllä, mutta (anteeksi nyt vain), jos miehen vehje on koko päivän hautonut kalsareissa niin haisee... : / Mulla tulee siitä hajusta yökötysrefleksi. Tästä syystä ei oikein kiinnosta. Ja jos käy pesemässä saippualla, haisee ihan saippualle :( Mitä ihmettä tuolle kannattaisi tehdä, että voisin antaa miehelleni suuseksiä useammin?? Lisäksi se sperman maku ei oikein ole hyvä musta, siitäkin tulee yökötysrefleksi, eikä se tietenkään ole miehestä kovin kivaa : /

Mä en pysty ottamaan penistä kovin syvälle suuhun koska tulee helposti oksennusrefleksi. Joillakin kun tulee helpommin tuo refleksi ja vaikea sille on mitään voida.

Ite tykkään ko. aktiviteetista, mutta mies ei halua mitään seksuaalista kanssani. Olen kohtalaisen nuori, hoikka, isot tissit, erittäin aktiivinen sängyssä, mutta mies ei halua mua.

[QUOTE="fanni";26080813]Auttaskohan toi kortsu... Miten sä Daisy sitten toimit? Onko teillä suuseksiä vai miten käy?[/QUOTE]

Ei mulla nyt ole miestä vaan puhuin yleisesti miehistä. Ei mua kauheasti innosta ottaa suihin eikä tuo oksennusrefleksin tuleminen auta asiaa. Mutta jos otan suihin, niin otan sen verran kuin pystyn enkä yritä väkisin ottaa penistä syvemmälle suuhun. Kortsun imeminen vasta kamalaa onkin.

Meillä taas mies on kovinkin aktiivinen ja seksiä harrastetaan suurinpiirtein joka toinen päivä. En edes tiedä onko se paljon vai vähän? Mies haluaisi enemmänkin, itse en jaksa kun vauva vielä pieni. Mutta olisi kiva, jos pystyisi esim. tuota suuseksiä antamaan ilman yökkimistä... Kellään ei taida olla siihen vinkkejä? Eikö ketään muuta haittaa se haju? : /

Onko ukkos ikilikainen vai eikö se osaa pestä itteään? Suihkuun, suihkussa saippualla alapää edestä ja takaa, huolellinen huuhtelu, muistaa myös esinahan alta ja pallien alta.
Normaali mies ei tuon jälkeen haise.
Eikä koko vehjettä suuhun tarvi ottaa, vaan sen verran kun pystyy.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26080778:
en tykkää saada enkä tykkää imeskellä mieheni kusiputkea.

Ääh. Mua jotenkin ärsyttää kuulla aina tuo "kusiputki"-sana tässä yhteydessä. Voitko suudellakaan miestäsi miettimättä, mitä siellä putken toisessa päässä on?

[QUOTE="vieras";26081041]Ääh. Mua jotenkin ärsyttää kuulla aina tuo "kusiputki"-sana tässä yhteydessä. Voitko suudellakaan miestäsi miettimättä, mitä siellä putken toisessa päässä on?[/QUOTE]en, koska hänen hengityksensä yleensä haisee.

Levittelet siihen päälle (pesun jälkeen) vähän suklaata tai jotain muuta nannaa niin eiköhän mee jo paremmin. Syvälle ei tietenkään tarvitse ottaa jos siitä ei tykkää tai se tekee ihan pahaa...

en ole itsekään ikinä tykänny imeskellä kenenkään kusiletkuja. musta se on yököttävää. mutta annan sitä miehelle, jos haluaa. varsinkin nyt kun se suostui luopumaan karvoistaan. koska se on inhottavaa tonkia suusta ja kurkusta niitä irtokarvoja.