Oonko ihan kamala äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamalaäiti

Vieras
Vietän lasten (2v ja 2kk) päiväuniajan liki joka päivä joko netissä tai lehtiä lukien l. en siis tee noita kaikkia mahdollisia rästihommia, vaan ne teen sit "yhessä" lasten kanssa eli pienin yleensä joko sitterissä tai kantoliinassa kattelee ja isompi hyörii muuten vaan jaloissa.
Miten muut äidit jaatte aikaanne, koen kuitenkin olevani lapsille enemmän läsnä esim. pyykkejä laitaessani, kun koneella ollessani...

Voi nyt on tyty päikkäreillä nii täälä tulee notkuttua ja sit jos mies on kotona nii en kyllä sillonkaan tee kotihommia :D Mieki otan tytyn mukaan kaikkiin kotihommiin 1v8kk enkä koe olevani kamala äiti. Et ole siekään! :hug:

Siis lasten päikkäriaikahan on just sitä varten, että voi tehdä kaikkea kivaa :D Mullakin pienin nukkuu ja isommat on kaverilla kylässä, joten tähän jumitin....

meillä ei nuku kuin 10kk poika enää päiväunia mutta koneella tulee monesti oltua se aika kun poika nukkuu :) 3,5v katselee yleensä lastenohjelmia, maalaa tai piirtelee sen ajan kun pienempi nukkuu.

Et ole kamala päinvastoin viisas. Ainakin minä kaipaan näitä hetkiä kun touhuan ihan vaan omiani enkä puuhasta kotitöitä ja tai ole lapsen kanssa jos en saa välillä aikaa itselleni niin mulla alkaa pinna kiriä enkä jaksa muiden seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Tässä koneellahan mä tönötän kun lapset nukkuu tai nukun itsekin päikkärit. Enkä koe olevani huono äiti, päinvastoin pirteämpi kun saa hetken oma aikaa.

Samma här! Ei tosiaan kannata potea huonoa omaatuntoa. Pitää sitä itselleenkin joku vapaahetki päivässä suoda ja lasten kanssa ehtii silti touhuamaan monenlaista. Itselläni myös pojat 2v ja 2,5kk.

siis minä olen huonon äidin perikuva! Tässä koneella tulee vietettyä aikaa ja lapset leikkii keskenään, välillä käyn komentamassa antamassa ruokaa ja juomista. Huhhuh, kylläpäs pisti omaantuntoon kun sen tässä kirjoitettuna näkee :(

Tänään mäkin teen just noin, että vietän netissä lasten päikkäriajan ja laitan esim. tiskit sitten kun heräävät. Pakko saada oma aivot narikkaan/ hengähdystauko ja lapset viihtyy parhaiten silloin kun itekin touhuaa jotain. Laitetaan sitten vaikka tiskit kimpassa ja muuten kyllä teen niiden kanssa vaikka mitä. En siis tunne syyllisyyttä tästä, minä kamala äiti :whistle:

Yhteistyössä