Oonko ihan hirveä?!!! Mitä tehdä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut sisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut sisko

Vieras
Eilen tuli tieto että broidin tyttis oottaa vauvaa ja on aika pitkällä jo. No ei siinä mitään mutta kun ovat olleet erossa jo vuoden ja asuvat erillään, broidi on koko eroajan pan..ut kaikkee mikä liikkuu ja muutenki ollu ihan sinkkuna.

Nyt sitte yhtäkkiä onki niin isää, niin isää, ylpeetä ku mikä. Ja alkaa kuulemma taas sen akan kanssa yhteen, perustavat ny oikeen perheen!!!

Alunperin ne kuitenki eros kun broidi petti, ku ei kuulemma saanut suhteesta tarpeeks!!!

Musta koko toi kuvio on niin KUVOTTAVA!!! HIRVEE!!! JÄRKYTTÄVÄ!!!
En tosiaan osaa olla onnellinen, ku tiedän että se skidi tulee kärsiin ja sekä broidi että sen tyttis kans. Miten helvatussa ne on järjestäy ittensä tollaseen tiloanteeseen?! Mä en tiedä mitä mä sanoisin sille.

Sanonko suoraan, että tuhoon tuomittu tollanen pskasuhde on??? Vai leikinkö jotain vtun Leelian leoptuolia ja onnittelen vaan ja feikkaan???!

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Voihan se lapsentulo myös aikuistuttaa veljes. Ite ehkä hetken ainakin seurailisin ja antaisin veljelle mahdollisuuden näyttää muuttuneensa.

Emmä tiiä pystynkö pitään ison leipäläpeni kiinni :( oot kyllä sikäli oikeessa ettei kuulu mulle, sen oma hommahan toi on, mutta kun se on mun AINOO veli... Kamalaa kattoo ku se tekee sikatyhmiä asioita :(

No oikestaan ihan turha enää mennä sanomaan mitään. Tehty mikä tehty. Tilanne kieltämättä kehno, mutta JOS kuitenkin tunnelin päässä valoa ja veljes miehistyy... Ja jos ei, niin pyydettäessä tuet ja olet ystävä. Jos olet tyttiksen kanssa väleissä ja ero heille tulee, niin ystävää hän tarvitsee, ei arvostelua.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Eihän sitä tie, voihan se olla nyt semmonen hetki, missä veljes kasvaa "isäks" ja vakiintuu... ei sitä tie, vaikka aika heikoltahan tuo kuullostaa.

Niin kai se niinki voi olla, että se siitä sit alkais ihmistyä... Olis aika, se on kuitenki jo 31 :(
halusiin vaa jotenki varottaa, mut en tiiä onks se mahdollista. Kai jokaisen on kanatapään kautta sit opittava.

Eihän sitä tie, voihan se olla nyt semmonen hetki, missä veljes kasvaa "isäks" ja vakiintuu... ei sitä tie, vaikka aika heikoltahan tuo kuullostaa.

Niin kai se niinki voi olla, että se siitä sit alkais ihmistyä... Olis aika, se on kuitenki jo 31 :(
halusiin vaa jotenki varottaa, mut en tiiä onks se mahdollista. Kai jokaisen on kanatapään kautta sit opittava.

Alkuperäinen kirjoittaja masentunut sisko (ap):
Emmä tiiä pystynkö pitään ison leipäläpeni kiinni :( oot kyllä sikäli oikeessa ettei kuulu mulle, sen oma hommahan toi on, mutta kun se on mun AINOO veli... Kamalaa kattoo ku se tekee sikatyhmiä asioita :(
Siis onko sun mielestä sikatyhmää että se on isyydestään innoissaan ja aikoo olla isä lapselleen?

Vai onko susta sikatyhmää se mitä se on aiemmin tehny?

Mun mielestä ois hölmöä ruveta sille nyt paasaamaan, kun se kerrankin tekee jotain oikein. Ei musta siinä oo mitään sikatyhmää. Ja sehän on sen tyttiksen päätös ottaako takasin ja antaako anteeksi, ja haluaako että lapsen isä on lapsen lähellä.

Ittekses saat tietysti ajatella mitä tykkäät.

Varottaa? Varottaa ketä, varottaa mistä? Eikö se tyttis muka tiedä niistä pettämisistä?

Vai varotatko veljeäs isäks ryhtymisestä? Vähän myöhästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisko myös:
Siis onko sun mielestä sikatyhmää että se on isyydestään innoissaan ja aikoo olla isä lapselleen?

Vai onko susta sikatyhmää se mitä se on aiemmin tehny?

Mun mielestä ois hölmöä ruveta sille nyt paasaamaan, kun se kerrankin tekee jotain oikein. Ei musta siinä oo mitään sikatyhmää. Ja sehän on sen tyttiksen päätös ottaako takasin ja antaako anteeksi, ja haluaako että lapsen isä on lapsen lähellä.

Ittekses saat tietysti ajatella mitä tykkäät.

Heh :) Kiitti, ehkä palautit hiukan maan pinnalle... Tyttis se kai päättää, totta phut. Mä vaan pelkään et se on tulut 'ihan vahingossa' raskaks saadaksen broidini takas, se nimittäin ois roikkunut siinä ku takiainen ellei veli ois sitä jättänyt :(

Siis musta on tietysti hienoo että broidi on innoissan isyydetsään ja aikoo kans 'kantaa vastuuna'. Mut kun mä oon nyt jo niin monta kerta nähnyt sen miten nopeesti sen innostus kaikkee loppuu. Jo skidiaikojen karatesta/jääkiekosta/koripallosta/tyttöystävistä alkaen, sillä ei mikään kestä pulta vuotta kauempaa. Siks toi yhteen palaaminen on aika tyhmää. Se tuo mun mielestä vähän hemmetisti harmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisko myös:
Varottaa? Varottaa ketä, varottaa mistä? Eikö se tyttis muka tiedä niistä pettämisistä?

Vai varotatko veljeäs isäks ryhtymisestä? Vähän myöhästä...

Naivisti jotenkin aattelin että jos vaikka elämän raakuudesta...

Ole apuna ja tukena. Ole oikea sisko veljellesi. Voithan rakentavasti puhua hänen kanssaan siitä vastuusta, jonka lapsi tuo mukanaan, jotta hän vähän paremmin osaisi valmistautua.

Tue veljeäsi luomaan läheiset välit lapseensa. Vaikka pari ei pysyisikään yhdessä niin lapsen ei välttämättä tarvitse ylettömästi kärsiä.

Ei ole sinun asiasa tuomita ja töksäytellä typeriä mielipiteitä veljellesi. Kuten sanoin, ole sen sijaan tukena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole sinun asiasa tuomita ja töksäytellä typeriä mielipiteitä veljellesi. Kuten sanoin, ole sen sijaan tukena.

No ei oo, se on ihan totta. Joskus tulistun vaan niin prkleesti, että tulee suusta vähän mitä sattuu ja siihen kun joku osuu tielle niin huonosti käy. kai sitä munkin pitää kasvaa ja olla aikuisempi, jotta tosiaan voin olla tukena. Ei kai toi broidinkaan tilanne sille niitä helpoimpia oo.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ei se kuitenkaan ole sun asias mitenkään.

Mut kun jotenki musta tuntuu et se on, kun se on kuitenkin mun veli. En mä kai sit vaan osaa antaa (a)sian olla. huono sisko :(

Jos kuitenki sun veli on aivan tosissaan ja sä meet töksäytämään jotain negatiivista, niin mieti miltä ne töksyt tuntuis jos saisit ne itsellesi.

Anna toisten elää ja nauttia.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Jos kuitenki sun veli on aivan tosissaan ja sä meet töksäytämään jotain negatiivista, niin mieti miltä ne töksyt tuntuis jos saisit ne itsellesi.

Anna toisten elää ja nauttia.

Arvaa vaan toivonko että se olisi tosissan, kerrankin elämässään. Sais jotaibn kunnollista tehtyä.

Kiitos kaikille neuvoista ja kommenteista, yritän pysyä positiivisena ja olla broidin tukena. Eiköhän se tukee tarvitse.

Hyvää kesän jatkoo, toivottavasti tulee viel lämpöökin jsokus :)

Alkuperäinen kirjoittaja masentunut sisko:
Eilen tuli tieto että broidin tyttis oottaa vauvaa ja on aika pitkällä jo. No ei siinä mitään mutta kun ovat olleet erossa jo vuoden ja asuvat erillään, broidi on koko eroajan pan..ut kaikkee mikä liikkuu ja muutenki ollu ihan sinkkuna.

Nyt sitte yhtäkkiä onki niin isää, niin isää, ylpeetä ku mikä. Ja alkaa kuulemma taas sen akan kanssa yhteen, perustavat ny oikeen perheen!!!

Alunperin ne kuitenki eros kun broidi petti, ku ei kuulemma saanut suhteesta tarpeeks!!!

Musta koko toi kuvio on niin KUVOTTAVA!!! HIRVEE!!! JÄRKYTTÄVÄ!!!
En tosiaan osaa olla onnellinen, ku tiedän että se skidi tulee kärsiin ja sekä broidi että sen tyttis kans. Miten helvatussa ne on järjestäy ittensä tollaseen tiloanteeseen?! Mä en tiedä mitä mä sanoisin sille.

Sanonko suoraan, että tuhoon tuomittu tollanen pskasuhde on??? Vai leikinkö jotain vtun Leelian leoptuolia ja onnittelen vaan ja feikkaan???!

Ehkä ei kannata tuomita parisuhdetta samantien. Mun mielestä riittää, jos juttelet broidisi kanssa. Tajuaakohan hän millainen vastuu lapsesta on? Ja että jos kerran leikkiin ryhtyy, sitten pitäisi myös olla uskollinen ja rakentaa liittoa tyttöystävän kanssa. Vaikeita aikoja tulee varmasti. Epäilen ettei broidisi pysty pysymään perheensä rinnalla, vaan hakee lohtua ulkopuolelta, kun vastoinkäymisiä tulee...

Yhteistyössä