Oonko ainut ketä ei vappu paljo nappaa

kuupää
Et varmasti oo ainut. Mulle se on melkeen kuin tavallinen päivä. Ainaki tänä vuonna. Töitä kai...

Oli mulla mielessä että ehkä pari ilmapalloa ostaa ku kaupassa käy, mutta se unohtu. :D

Sipi
Mä en juurikaan vappua tai jussia vietä. En juo ja en käy kapakassa niin nytkin olen yksin kotona. Ja kohta aivan valmis nukkumaan kun olin aamuvuorossa ja olen herännyt klo 04 jälkeen.

Voi karsee mitä tyyppejä ootte! Äh! Kuulostaa niin masentuneilta sellaset ihmiset jotka eivät tykkää juhlista.. Ehkä 4 tuttua on sellasia jotka on samanlaisia purnuttajia kuin te, ja ne ei varmaan itsekään tiedä kuin masentuneelta ne ulkopuolisten silmissä näyttää, "mä en tykkää juhlista, plaa plaa, se on niin kaupallista plaa plaa" Hei come on! Relatkaa ja ostakaa ilmapalloja ja poksutelkaa niitä neuloilla, kyllä se vappuilo siitä teillekkin vielä irtoaa :LOL: :D Tsemppiä!

Bodomska
On mulla semmoinen fiilis että kivaa , kevät tulee. Mutta kun mies lähtikin töihin niin juhlatunnelma lässähti taas noin viidennentuhanennen kerran.
Fiilistelen tällä hetkellä siis yksin kotona kun perheemme nuoret herrat viilettävät ulkona kaveriporukoissaan ja minä siivoilen etanan vauhdilla.
Tarkoitus on katsoa leffaa ja huomenna lätkää. Pikkaisen juhlavampi ruokalista on tiedossa mutta ei mitään hirmu humua.
Meillä menee nämä kaikki perinnejuhlat vähän boheemisti aina ohiiiohei.

Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:41 vieras kirjoitti:
Voi karsee mitä tyyppejä ootte! Äh! Kuulostaa niin masentuneilta sellaset ihmiset jotka eivät tykkää juhlista.. Ehkä 4 tuttua on sellasia jotka on samanlaisia purnuttajia kuin te, ja ne ei varmaan itsekään tiedä kuin masentuneelta ne ulkopuolisten silmissä näyttää, "mä en tykkää juhlista, plaa plaa, se on niin kaupallista plaa plaa" Hei come on! Relatkaa ja ostakaa ilmapalloja ja poksutelkaa niitä neuloilla, kyllä se vappuilo siitä teillekkin vielä irtoaa :LOL: :D Tsemppiä!
Töissä puhalsin jo 20 palloa ja pelkäsin että ne poksahtaa naamalle kun en löytänyt mistään pumppua. Lasten kanssa siellä juhlittiin ja syötiin munkkeja ja juotiin simaa ja nyt nautin kotona kun on aivan hiljaista. Ja kohta saan mennä nukkumaan. :whistle:

\
Ei kaikki silti tykkää.Ja en todellakaan ole masentunut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:44 Sipi kirjoitti:
\
Töissä puhalsin jo 20 palloa ja pelkäsin että ne poksahtaa naamalle kun en löytänyt mistään pumppua. Lasten kanssa siellä juhlittiin ja syötiin munkkeja ja juotiin simaa ja nyt nautin kotona kun on aivan hiljaista. Ja kohta saan mennä nukkumaan. :whistle:
No sittenhän sinä olet juhlinut vappua! Kiva että edes lasten vuoksi! :D Pienikin vappujutska voi tuoda vapun pirttiin. Meillä ei oo varaa ees ilmapalloihin, mutta jauhoja sun muuta löytyy jonkun verran, että eiköhän tässä saada vappumunkit aikaiseksi. Sitten yo-lakki huomenna päähän ja ilmaisia vappukulkueita katselemaan B) Minusta on kiva kun on tällaisia yhteisiä juhlia suomen kansalla!

Sipi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:49 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 17:44 Sipi kirjoitti:
\
No sittenhän sinä olet juhlinut vappua! Kiva että edes lasten vuoksi! :D Pienikin vappujutska voi tuoda vapun pirttiin. Meillä ei oo varaa ees ilmapalloihin, mutta jauhoja sun muuta löytyy jonkun verran, että eiköhän tässä saada vappumunkit aikaiseksi. Sitten yo-lakki huomenna päähän ja ilmaisia vappukulkueita katselemaan B) Minusta on kiva kun on tällaisia yhteisiä juhlia suomen kansalla!
Pakko se oli töissä juhlia. Kun työkaveri jätti tarvikkeet valmiiksi perjantaina ja mä tulin ekana töihin.

Joo. Pitäs palloja puhkua lapsille. Kävin kaupassa ja ostin herkkuja ja hyvää ruokaa. Plaah. Silti tää on taas niin Vappua. Vappusitä, vapputätä... Kiva kumminki, ku mies on huomena kotona ja ollaan perheen kans yhessä. Ei nää tapajuhlat oikein vaan nappaa. :/ =)

Musta vappu on ollu aina lasten juhla ja lasten takia meillä sitä vietetäänkin. Tuskin me kaksin mitään serpentiinejä tai ilmapalloja laitettais. :x

Lapsille jotain elämystä ja juhlaa, kun vappua viettää. Ei tarvii mitään hienouksia, serpentiinit ja pallot riittää ja 1 kaasupallo kummallekkin, niin johan on juhlaa 2 päivää. :heart: :heart: :D

Yhteistyössä