Oon vähän turhautunut tähän elämäntapa remonttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Syy on se kun paino ei laske millään, sitä on 103 kg. Oon vuoden tätä jumputtanu, paino laskenu 98 kg, sit taas tulee 100 kg, 101 kg, taas 100 kg, sit 103 kg. Vaatekokoni sen sijaan on tullut alas koosta 48 niin kokoon 44. Käyn siis kuntosalilla 3 päivänä viikossa, ja kyllä kiinnitän ruokailuihin huomiota, mutta ei niin ei.

[QUOTE="Jenis";22845071]Ootko hommannut ns. ammattiapua? Pyydä ravitsemusterapeuttia tai vaikka personal traineria avuksi?[/QUOTE]

Syksyllä mulla oli sellanen personal trainer, ei siitä mitään hyötyä ollut, ei siihen enään satasia laita.

Suosittelen karppaamisen kokeilua ja edelleen tuon liikunnan jatkamista.Kuten huomaat itsekin niin olet tuon liikunnan avulla kiinteytynyt vaikka paino onkin sama.
Lihas painaa enemmän kuin läski!

[QUOTE="Minttu";22845084]Syksyllä mulla oli sellanen personal trainer, ei siitä mitään hyötyä ollut, ei siihen enään satasia laita.[/QUOTE]

Osa niistä on valitettavasti ihan huuhaata. Jos oisin sinä, ottaisin joko tiukan nutrilett-tms. kuurin ja kattoisin mitä tapahtuu, tai alkaisin karpata. Paino kyllä laskee, jos syö vähemmän kuin kuluttaa, jollei ole jotain terveydellisiä syitä. Ne on melko harvinaisia.

[QUOTE="Jenis";22845125]Osa niistä on valitettavasti ihan huuhaata. Jos oisin sinä, ottaisin joko tiukan nutrilett-tms. kuurin ja kattoisin mitä tapahtuu, tai alkaisin karpata. Paino kyllä laskee, jos syö vähemmän kuin kuluttaa, jollei ole jotain terveydellisiä syitä. Ne on melko harvinaisia.[/QUOTE]

Syön about 1600-1800 kcl päivä. Oon joskus syöttänyt painoani, liikunta juttuja, oliko joku klubi ni siä syötti sillon että syödä päivässä 2100 kcl.

[QUOTE="Minttu";22845146]Syön about 1600-1800 kcl päivä. Oon joskus syöttänyt painoani, liikunta juttuja, oliko joku klubi ni siä syötti sillon että syödä päivässä 2100 kcl.[/QUOTE]

Vuodessa pitäis kyllä painon tulla reippaasti alas, sulla on kuitenkin peruskulutuskin eri luokkaa kuin jollain 50-kiloisella hippiäisellä. Suosittelen tosiaan muutaman viikon tiukkaa kuuria niin ettet laske kaloreita itse vaan käytät jotain valmista settiä. Annoskokoja on aika vaikea itse laskea (ilman vaakaa), ja noi kiloklubit yms. antaa mun mielestä aika ronskeja lukuja. Itse jos söisin ton 2100kcal päivässä niin lihoisin varmasti.

Yhteistyössä