K
kuitti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:mä yrittäisin ehdottaa jos voisin maksaa puolet nyt, ja puolet tilipäivänä. mahdoton ajatus??
eikö sun miehelläkään oo yhtään rahaa??
peesi tälle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:mä yrittäisin ehdottaa jos voisin maksaa puolet nyt, ja puolet tilipäivänä. mahdoton ajatus??
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:On jotenki tosi surku fiilis.. tiedän et heillä tiukkaa ja tosiaan maksaisin vaikka heti jos itellä ei menis niin tiukille.. kurjaa jos en nyt maksa huomenna ja tunnen ja tiedän mielessäni miten heilläkin tekee tiukkaa talous![]()
Jos tiesit että heillä on tiukkaa, niin oisin ehkä harkinnu ennen kun pyydän maksuaikaa heiltä...
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:On jotenki tosi surku fiilis.. tiedän et heillä tiukkaa ja tosiaan maksaisin vaikka heti jos itellä ei menis niin tiukille.. kurjaa jos en nyt maksa huomenna ja tunnen ja tiedän mielessäni miten heilläkin tekee tiukkaa talous![]()
Jos tiesit että heillä on tiukkaa, niin oisin ehkä harkinnu ennen kun pyydän maksuaikaa heiltä...
Alkuperäinen kirjoittaja kuitti:Alkuperäinen kirjoittaja no:mä yrittäisin ehdottaa jos voisin maksaa puolet nyt, ja puolet tilipäivänä. mahdoton ajatus??
peesi tälle
Alkuperäinen kirjoittaja áp:Alkuperäinen kirjoittaja kuitti:Alkuperäinen kirjoittaja no:mä yrittäisin ehdottaa jos voisin maksaa puolet nyt, ja puolet tilipäivänä. mahdoton ajatus??
peesi tälle
lainanlyhennykseen menee huomenna tuleva tili miehellä. tässä juuri sumplitaan miten asia nyt hoidetaan fiksuiten.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Ja molemmat teistä vois ehkä jatkossa pitää huolta taloudestaan hiukan tarkemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Ja molemmat teistä vois ehkä jatkossa pitää huolta taloudestaan hiukan tarkemmin.
Tässä taas ihminen joka ei tiedä ihmisten nykyisestä tiukkuudesta mitään. Idiootti.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Tässä taas ihminen joka ei tiedä ihmisten nykyisestä tiukkuudesta mitään. Idiootti.
No mun mielestä on idioottia ostaa jotain mihin ei ole varaa SILLÄ HETKELLÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Siis jos hän on sopinut myöhemmin maksusta, niin onhan hänellä tietoisuus omista varoistaan.Ihme blondi olet.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Siis jos hän on sopinut myöhemmin maksusta, niin onhan hänellä tietoisuus omista varoistaan.Ihme blondi olet.
Jos ei ole rahaa sänkyyn niin silloin ei ole hyvä rahatilanne. Mun mielestä vastapuolella on oikeus saada omat rahansa jos on jo tavaran luovuttanut pois.
Alkuperäinen kirjoittaja hujytrew:mistä summasta nyt puhutaan? Sängyn saa käytettynä kympillä...Onko jotenkin erityishieno vai mikä tästä nyt tekee niin ison numeron. Yleensä kympin/kaksi/kolme saa jostain revittyä...kumpi vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Jos ei ole rahaa sänkyyn niin silloin ei ole hyvä rahatilanne. Mun mielestä vastapuolella on oikeus saada omat rahansa jos on jo tavaran luovuttanut pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Oletkos kuullut koskaan esim osamaksuista? ja saahan netistäkin ostettua tuotteita niin että lasku tulee jälkikäteen.. ja se pitää maksaa silloin kun eräpäivä on sovittu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Siis jo on etukäteen SOVITTU, että maksaa myöhemmin, niin ei ole oikeutta saada maksua heti kun tavara on luovutettu. Mikä sinua riepoo?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja e:Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?
Siis jo on etukäteen SOVITTU, että maksaa myöhemmin, niin ei ole oikeutta saada maksua heti kun tavara on luovutettu. Mikä sinua riepoo?
Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Minkäkokoisesta sängystä maksat 40 euroa?
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Saatte olla eri mieltä mutta mun mielestä 40 eur on niin naurettavan pieni summa että jos sellaista ei ole irrottaa niin huhhuh. En ymmärrä ihmisten taloudellisia tilanteita, en vaan ymmärrä.