Oon tosi pettynyt ystävääni... =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huoh :(

Ostettiin heiltä sänky. Tai sovittiin että maksan sen vasta tilipäivänäni, johon nyt vielä reilu vko.
Kysyi nyt voinko maksaa huomenna kun heillä TODELLA tiukkaa ja laskut pitäs saada maksettua.
Sanoin että voin maksaa kyllä, jos on täysin mahdoton ajatus odottaa sinne tilipäivääni, mutta tarkottaa että meillä tulee tällöin olemaan tiukkaa kun ollaan nyt eletty niin että tuo huominen lapsilisä riittää sinne tiliin.

Syyllistää nyt minua. Että heillä on tiukempaa jnejnejne..
Ja ollaan useasti puhuttu että mekin eletään kädestä suuhun joka kuukaus.

Oon aika pettynyt ystävääni kun vaatii tälläistä.

Vedinko herneet nenään ja loukkaannuin turhasta???? :(

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?

Ja molemmat teistä vois ehkä jatkossa pitää huolta taloudestaan hiukan tarkemmin.

No hmmm...olen pitänyt taloudesta huolta juurikin niin hyvin että laskin rahojen riittävän kun tulee lapsilisä ja sillä eletään viikko, minun tiliini... en tosiaan odottanut tähän väliin muita maksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Entä jos maksaisit vaikka puolet sängystä?

Ja molemmat teistä vois ehkä jatkossa pitää huolta taloudestaan hiukan tarkemmin.

Asiatonta huomautella taloudenpidosta, mutta mäkin varmaan ehdottaisin että maksan osan. Ei niiden laskujen eräpäiviäkään ole mahdoton siirrellä viikolla.

Olisiko kesäloman vietto vienyt ylimääräistä ja siksi kaverille on tullut normaalia tiukempaa. Itse muistan ne ajat, kun olin lasten kanssa kotona, niin kesäisin teki tiukkaa, kun tuli ylimääräisiä kuluja reissaamisesta. Jos tilanne on tullut kaverille yllättäen, niin yrittäisin ymmärtää ja maksaa osan etukäteen. Kaverinkin pitää ymmärtää tilannetta sinun kannaltasi.

Tietenkään sun ei tarvitse maksaa heti, kun on kerran sovittu että maksat tilipäivänä. Kaverillasi ei ole syytä tästä loukkaantua, kun on sanonut että se on ok!

On jotenki tosi surku fiilis.. tiedän et heillä tiukkaa ja tosiaan maksaisin vaikka heti jos itellä ei menis niin tiukille.. kurjaa jos en nyt maksa huomenna ja tunnen ja tiedän mielessäni miten heilläkin tekee tiukkaa talous :(

Sano niinkuin asia on, että et ollut varautunut maksamaan sitä kuin vasta tilipäivänä kuten oli sovittu.
Jos tämä ei käy, kysy voitko palauttaa sängyn.
Molemmilla tylsä tilanne, mutta jos alunperin sovittu näin niin siitä lähtisin.

Ja jos loukkaantuu joutaa mennä.Siinä tapauksessa palauttaisin sängyn ja sanoisin että ei voi mitään kun sovitut asiat ei pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On jotenki tosi surku fiilis.. tiedän et heillä tiukkaa ja tosiaan maksaisin vaikka heti jos itellä ei menis niin tiukille.. kurjaa jos en nyt maksa huomenna ja tunnen ja tiedän mielessäni miten heilläkin tekee tiukkaa talous :(

Jos tiesit että heillä on tiukkaa, niin oisin ehkä harkinnu ennen kun pyydän maksuaikaa heiltä...

Alkuperäinen kirjoittaja kasvakaa aikuisiksi:
Huh. En todellakaan haluaisi olla kummankaan teistä kaveri.

Uskomatonta toimintaa mutta huomattavasti tahdittomampaa ap:lta.

Miten niin? Myyjähän tässä ei pidä kiinni sovituista.... Ootpas outo.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Palauta sänky ja sano että etsiin vauraamman ja maksukykyisemmän ostajan.

Näin miehenikin ehdotti... mut aattelin et se on jo aika ilkeetä :(

Ilkeetä on myös kiristää maksuaikataulua ja syyllistää kun ei pysty sovittua nopeampaan maksuun.

Mistäs me tiedetään kuinka mielellään on alunperinkään suostunu ap:n pyyntöön maksuajasta?

Jos se on sun kaveri ja tiedät että heillä on vaikeeta, niin ehkä ymmärrät pyynnön ja ehdotat tosiaan jotain että maksat nyt osan ja loput myöhemmin.

Ehkä just siks että oot hänen kaveri hän myi sulle luotolla eikä samantien jollekin vieraalle.