oon toivottoman ihastunut 21 vuotiaaseen:( tätä tyyppiä ei kiinnosta työt, ei opiskelu, nukkuu päivät..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järjettömästiihastunut30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järjettömästiihastunut30v

Vieras
silti oon ihastunut:( mitä mä teen??

erosin lasteni isästä vuosi sitten ja meillä on kolme lasta. Tapasin baarissa tän uuden miehen ja se rakastu muhun. Ollaan tapailtu jonkin aikaa ja meillä on tosi hauskaa yhdessä. Tehdään ruokaa, siivotaan, saunotaan ja tehdään kaikkea normaalia yhdessä.

Oon niin ihastunut mut järki sanoo kaikkea muuta. Tää mies bilettää tai kuskailee kavereitaan melkein kaikki yöt. Päivät nukkuu. käy työkkärissä ja sossussa. Rahaa saa vanhemmiltaan. Muuttuuko tää tyyppi enää koskaan vai onko loppu elämän tollanen? mun seurassa mies on tosi fiksu ja vaikuttaa kypsältä ja aikuiselta, kavereidensa kanssa sitten ihan täys kakara. Mun lapsetkin tykkäävät tosi paljon. Leikkii lasten kanssa ja on ollut lasten kanssa jopa koko päivän kun olin töissä ja lapset sairaina.

Mies ois meidän luona kaiken aikansa ja on sanonut kavereilleenkin että ei tuu baariin tms mut sitten kun on öitä kotona menee heti kavereitten kanssa ajeleen autolla koko yöks. yleensä ne yöt oon töissä

Mies on sanonut että haluaa perheen ja vauvan ja hetkittäin harkitsen vakavasti että otanko miehen meille asumaan kun on sitä vihjaillut mut sitten taas pelottaa. mun ei tarvi elättää häntä, hällä on rahaa kun pyytää vanhemmiltaan. Huoh.. mitä mä teen?

Huhhuh, unohda koko juttu. En ikinä huolisi... Bilettää ja kuskailee kavereitaa melkein kaikki yöt? :O Päivät nukkuu ja käy sossussa ja työkkärissä? :O Onko hänellä ammattia, miksi ei ole töitä? Miksi ei opiskele? Miksi bilettää ja toimii autokuskina? Miksei ala vaikka taksikuskiksi, jos autoilusta tykkää.

Eipä kyllä lupaavalta vaikuta, mieshän on täysi kakara vielä!
Sun itsetuntoa vaan hivelee kun nuori jolppi toistelee rakkauttaan. Sitä se vain on. Huonosti tuossa käy, surullisinta on se, että sä oot jo lapsesi sille esitellyt :(

Juu ota vain teille asumaan. Ruokit ja vaatetat sen, kun alkuhuumasta on päästy ja ei se perheleikki ollutkaan niin kivaa, eipä muuta kuin baanalle kaverien kanssa. Sitten sinä joku päivä ehkä heität sen pihalle, kun et enää viitti kattella ja elättää sitä, palaa kotiinsa ja jatkaa samaa rataa. Sanoppa sille että vauva on todella tyyristä lystiä, että eipä muuta kuin opiskelemaan ja töihin, että sitä rataa.

Todennäköisesti ei muutu jollei joku pakota muuttamaan. Kuulostaa juuri sellaiselta tyypiltä että jos otat hänet teille asumaan niin maksat hänen elämisiään vielä vuosien päästäkin, peset kalsarit ja teet ruoat valmiiksi eteen. Äitin pilalle passuuttama peräkammarinpoika.

Vanhempien lompakko saattaa mennä siinä vaiheessa kiinni, kun lapsi muuttaa uuden äid..eikun naisen luo. Sinun tulosi vaikuttavat tukiin, joten jos tienaat "liikaa", ei poika saa rahaa mistään. Mutta jos saldosi ja hermosi kestävät, niin an palaa.

no tätä mä pelkäänkin. Ite oon ollut töissä aina. Oon sairaanhoitaja ja en oo koskaan käynyt sossussa. miten mä saan tän ihastuksen pois? tiedän ettei siinä oo järkeä?

No mitäpä jos ihan pistäisit kaverin kova kovaa vasten. Eli ehdota että menisi töihin, sitten kun on duunipaikka löytynyt niin voisi harkita yhteenmuuttoa. Jos torppaa ajatuksen tai alkaa väistelemään niin eiköhän se ole aika selvä osoitus siitä ettei ihastus ole siltä puolen kovin vakavaa.

• Tykkää
Reactions: Cherry Maua
[QUOTE="Kifa";25639440]No mitäpä jos ihan pistäisit kaverin kova kovaa vasten. Eli ehdota että menisi töihin, sitten kun on duunipaikka löytynyt niin voisi harkita yhteenmuuttoa. Jos torppaa ajatuksen tai alkaa väistelemään niin eiköhän se ole aika selvä osoitus siitä ettei ihastus ole siltä puolen kovin vakavaa.[/QUOTE]

Peesi tälle.

[QUOTE="Kifa";25639440]No mitäpä jos ihan pistäisit kaverin kova kovaa vasten. Eli ehdota että menisi töihin, sitten kun on duunipaikka löytynyt niin voisi harkita yhteenmuuttoa. Jos torppaa ajatuksen tai alkaa väistelemään niin eiköhän se ole aika selvä osoitus siitä ettei ihastus ole siltä puolen kovin vakavaa.[/QUOTE]

No niin aionkin ehdottaa mut kun se on menossa inttiin kesällä.

Kysyisin kyllä silti tässä vaiheessa eikö aio hakea opiskelupaikkaa. Sen kun voi ottaa vastaan ja siirtää aloittamista siihen että pääsee intistä. Ilman kouluja ei nykyisin saa duunia oikein millään, tai sitten on ainakin heti pihalla kun tulee koulutetumpi kaveri tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja järjettömästiihastunut30v;25639299:
silti oon ihastunut:( mitä mä teen??

erosin lasteni isästä vuosi sitten ja meillä on kolme lasta. Tapasin baarissa tän uuden miehen ja se rakastu muhun. Ollaan tapailtu jonkin aikaa ja meillä on tosi hauskaa yhdessä. Tehdään ruokaa, siivotaan, saunotaan ja tehdään kaikkea normaalia yhdessä.

Oon niin ihastunut mut järki sanoo kaikkea muuta. Tää mies bilettää tai kuskailee kavereitaan melkein kaikki yöt. Päivät nukkuu. käy työkkärissä ja sossussa. Rahaa saa vanhemmiltaan. Muuttuuko tää tyyppi enää koskaan vai onko loppu elämän tollanen? mun seurassa mies on tosi fiksu ja vaikuttaa kypsältä ja aikuiselta, kavereidensa kanssa sitten ihan täys kakara. Mun lapsetkin tykkäävät tosi paljon. Leikkii lasten kanssa ja on ollut lasten kanssa jopa koko päivän kun olin töissä ja lapset sairaina.

Mies ois meidän luona kaiken aikansa ja on sanonut kavereilleenkin että ei tuu baariin tms mut sitten kun on öitä kotona menee heti kavereitten kanssa ajeleen autolla koko yöks. yleensä ne yöt oon töissä

Mies on sanonut että haluaa perheen ja vauvan ja hetkittäin harkitsen vakavasti että otanko miehen meille asumaan kun on sitä vihjaillut mut sitten taas pelottaa. mun ei tarvi elättää häntä, hällä on rahaa kun pyytää vanhemmiltaan. Huoh.. mitä mä teen?

tähän miekkoseen vaikka 20 vee ja itse 30 vai?. Parempi sekin kuin joku eronnut ja exää kaipaileva! Itse Oon paska magneetti! Vedän puoleeni niitä ukkoja jotka on eronnut exästään ja itkeet lasten äitiensä perään! minulle kelpais 35 jolla ei viellä lapsia eikä exää joka kertoo mitä eläminen on! Tai itken sitä kun exä teki noin ja sinä teit noin! pyhyy! En koskaan voi olla samanlainen kuin exäs hei haloo! jos ei kiinnnosta sano se! elä vehtaa! Mieli muuttuu sekunnin välein! Ja minä tyhmä!

Kannattaa myös muistaa, että helppo se on nyt sun luona käydessä kieltäytyä kavereiden kutsuista, mutta jos asuis sun luona 24/7 ni varmasti sitä yöjuoksua riittäis.

En IKINÄ huolis 21v. kun olen 30v. Ja jos sulla jo 3 lasta... niin mieti nyt vähän! Ja tuollanen huithapeli, luuletko että sa saat sen "muutettua" kunnolliseksi kansalaiseksi? Sossua ja ja pimpparinkiä kavereiden kanssa ja kiskoo vanhemiltaan rahaa... Ei saatana, mitä äitejä täällä taas onkaan....

Oli ihan pakko kaivaa tää:) Mä nyt vähän järkytän teitä:D

Me mentiin viikonloppuna kihloihin. Mies osti ihan omilla rahoillaan sormukset ja on nyt ollut kohta kuukauden töissäkin, postinjakajana. Menee tosiaan inttiin kesällä sitten. Ja mä oon erittäin onnellinen ja tosissani. En oo pillereitäkään syönyt pariin viikkoon vauva saa tulla heti kun tullee!