Oon rakastunut miehen velipoikaan =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melankolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

melankolia

Vieras
tunne on ehkä molemminpuolinen, en mie oo ihan varma. Tapailtu on nyt 3 kertaa salaa, ja vakuuttelee kyllä rakkauttaan. Mutta mie en luota siihen koska mieheni teki samanlaila alussa mutta ei oo kuulema olt koskaan tosissaan, sano suoraan miul joskus että sano rakastavansa vaan pillun toivossa ja koska halus lapsia itelleen.
En tiedä voinko velipoikaankaan sitten luottaa sen enempää ku ovat ihan samasta puusta veistettyjä.
Parempi vaa ois ku mie unohtasin molemmat ja alkasin elää omaa elämää. Mutta en osaa. :(

No jo on vakka kantensa valinnut, vaimo pettää ja mies on yhdessä vaan piparin toivossa. Ja vielä velipoika vonkaa veljensä muijaa.

No jaa, ehkä miehes on antanu luvan.

vielä kun voit! Lupaan, ettei mukaan lähtemisestä koidu sulle muuta kuin henkisiä traumoja! Maailma on miehiä pullollaan, ei kaikkien miesten tarvitse olla geeniperimältään samoja.

Alkuperäinen kirjoittaja huulldda:
vielä kun voit! Lupaan, ettei mukaan lähtemisestä koidu sulle muuta kuin henkisiä traumoja! Maailma on miehiä pullollaan, ei kaikkien miesten tarvitse olla geeniperimältään samoja.

Tätä mie oon vakavasti harkinnut. En vaan saa aikaseksi mittään. :(

Alkuperäinen kirjoittaja melankolia:

Tätä mie oon vakavasti harkinnut. En vaan saa aikaseksi mittään. :(

Mulla on sama ongelma kuin sulla paitsi että rakastan ilman että miehen veli tietää.. Tai no tietäähän hän, on tiennyt siitä asti kun suhde oli vuosia sitten. Ja mieskin tietää. Mutta tän kanssa vain on elettävä.
Sä sentään tapailet häntä...

Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee se heti. Mä en ole koskaan aikasemmin kirjoittanut tänne, mä haluun pelastaa sut pahalta ololta!

Ei oo paha olo kun oon sen velipojan kanssa, miul tulee vaan hyvä olo ja orgasmeja. Mies on miulle jo ilmaa eikä sillä ole samanlainen vehje ku velipojalla tai mittään muutakaan annettavaa.

Yhteistyössä