Oletko yrittäyt antaa tabletin kokonaisena, onnistuisiko se silloin??
Siis sun lapsella täytyy olla ihan mielettömät makunystyrät, jos muka löytää minimaaliset muruset isosta annoksesta=)!! Siis oikeasti, ihan nyt ilkeilemättä, sun lapsesi kirjoittamasi perusteella ei vain halua ottaa lääkettä, jos kerran kaikki keinot on kokeiltu ja kieltäytyy syömästä lääkkeen edes herkkujen seassa. Jos lääkettä on vähän ja se on hyvin sekotettu johonkin esim. mehukeittoon, sitä ei kyllä maista, piste (tyyliin 2ml lääkettä + 2dl mehukeittoa). Eli se on ajatustasolla se ongelma; ajatus lääkkeen otosta saa tyttösi yökkimään. Silloin ainoa hyvä keino on, että viet sen sinne tk:hon ja pyydät ne lääkkeet piikkinä. Luulis, että jatkossa syö lääkkeet mieluummin suun kautta, eikö? Kun kuitenkin lääkkeet on pakko saada menemään, jos meinaa parantua, vaikkei se aina mieluisaa olisikaan...