Ä
"Äiti"
Vieras
Hittolainen.
Ikää yli 6 v mutta ei koskaan ole pystynyt lääkkeitä ottamaan. Ei särkylääkkeitä eikä antibiootteja. Siis pieni määrä varmaan menee/vaikuttaa mutta ei läheskään se mitä pitäis.
Nyt on taas ollut kipeänä kohta viikon ja käytiin lääkärissä. Korvatulehdus ja sai antibiootit. 3½ml oli annostus mutta vain ½ml sain menemään ja sitten oksensi.
Kuumelääkettä en sitten antanut taas ollenkaan kun tuokin tuli heti ylös. Nyt kun vielä yskässä niin ruoatkin tulee nopeasti ylös kun limaa yskii ja oksentaa.
Ollaan kokeiltu Pamol-F, pronaxen, panadol ( tabletti sekä mikstuura )... Antibioottikin on kokeiltu edellisen kerran ( ikää oli sillon reilu 2v ) tablettinakin mutta ei siitäkään kyllä läheskään kaikki menny sisään.
Miten saan tuon lapsen lääkittyä ja kuurin syötettyä? Kuume/kipulääkkeen saan toki sitten suppona menemään jos muu ei onnistu mutta entä tuo antibiootti?
Ollaan siis kokeiltu jäätelössä, limussa, mehussa, vedessä, vanukkaassa... Ei niin ei.
Ikää yli 6 v mutta ei koskaan ole pystynyt lääkkeitä ottamaan. Ei särkylääkkeitä eikä antibiootteja. Siis pieni määrä varmaan menee/vaikuttaa mutta ei läheskään se mitä pitäis.
Nyt on taas ollut kipeänä kohta viikon ja käytiin lääkärissä. Korvatulehdus ja sai antibiootit. 3½ml oli annostus mutta vain ½ml sain menemään ja sitten oksensi.
Kuumelääkettä en sitten antanut taas ollenkaan kun tuokin tuli heti ylös. Nyt kun vielä yskässä niin ruoatkin tulee nopeasti ylös kun limaa yskii ja oksentaa.
Ollaan kokeiltu Pamol-F, pronaxen, panadol ( tabletti sekä mikstuura )... Antibioottikin on kokeiltu edellisen kerran ( ikää oli sillon reilu 2v ) tablettinakin mutta ei siitäkään kyllä läheskään kaikki menny sisään.
Miten saan tuon lapsen lääkittyä ja kuurin syötettyä? Kuume/kipulääkkeen saan toki sitten suppona menemään jos muu ei onnistu mutta entä tuo antibiootti?
Ollaan siis kokeiltu jäätelössä, limussa, mehussa, vedessä, vanukkaassa... Ei niin ei.