oon pallohukassa (suhde asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
eli mun ehkä tuleva sewurustelu kumppani lopetti jus suhteensa viime vkolla mun ystävän kanssa.. ja epäröin että tekeekö se nyt tän kiusatakseen mun ystävää.. on soittanu sille mm.la ja sanonut et haluaa tätä ja rakastaa sitä edelleen.. ja sit loppuun sanonu sille mun ystävälle et kusetin sua.. mutta mutta sitten kuitenkin laittaa kuulemma ystävälleni txtareita joissa käytetään sanaa muru ja rakas tai rakas ystäväni... ja siis niiden suhde loppu vime vkon ke ja samana pvänä tää mies lähesty mua... voiko täst tulla jtn.? vai onko tää kiusaa? niin ja puhuu mulle samallalailla kun ystävälleni alkuun ja heidän suhteen ajan...
pelottaa...

Odotelepa rauhassa että "tilanne" rauhoittuu. Jo se tosissaan haluaa sun kanssa aloittaa ymmärtää kyllä ja odottaa.
Mietipä itsekin haluatko todella ruveta tollasen tyypin kanssa seurustelemaan ei kuulosta mun mielestä hyvältä idealta . Tommoset lennossa kumppania vaihtajat tekee sitä jatkossakin.

Alkuperäinen kirjoittaja hämillään:
eli mun ehkä tuleva sewurustelu kumppani lopetti jus suhteensa viime vkolla mun ystävän kanssa.. ja epäröin että tekeekö se nyt tän kiusatakseen mun ystävää.. on soittanu sille mm.la ja sanonut et haluaa tätä ja rakastaa sitä edelleen.. ja sit loppuun sanonu sille mun ystävälle et kusetin sua.. mutta mutta sitten kuitenkin laittaa kuulemma ystävälleni txtareita joissa käytetään sanaa muru ja rakas tai rakas ystäväni... ja siis niiden suhde loppu vime vkon ke ja samana pvänä tää mies lähesty mua... voiko täst tulla jtn.? vai onko tää kiusaa? niin ja puhuu mulle samallalailla kun ystävälleni alkuun ja heidän suhteen ajan...
pelottaa...

Mä en haluaisi olla tuollasen ukon kanssa missään tekemisissä. Eihän siihen voi luottaa yhtään kun ensiksi puhuu lempeitä ja sitten nauraa räkäsesti päälle. Mikä estää ettei toimi sua kohtaan samalla tavalla? Koko tyyppi kuulostaa muutenkin ihan joltain 15 vuotiaalta wannabe-macholta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuormasta ei syödä, kaverin exää ei oteta.

samaa mieltä!

Eri mieltä! Mun eksä alkoi seurustella mun (edelleenkin) parhaan kaverin kanssa, ja se oli kivaa! :D Me erottiin hyvässä hengessä, ja oli tosi hauskaa sitten puhua bestiksen kanssa tästä eksästä, kun molemmat tiedettiin siitä niin paljon.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuormasta ei syödä, kaverin exää ei oteta.

samaa mieltä!

Eri mieltä! Mun eksä alkoi seurustella mun (edelleenkin) parhaan kaverin kanssa, ja se oli kivaa! :D Me erottiin hyvässä hengessä, ja oli tosi hauskaa sitten puhua bestiksen kanssa tästä eksästä, kun molemmat tiedettiin siitä niin paljon.. :kieh:

mun exällä ja parhaalla ystävälläni on lapsi,ja toinen tulossa:) heistä tulee minun lapseni kummeja. ystäväni kysyi saako alkaa seukkaamaan tän miehen kanssa.toki,kun meidän seurustelusta oli jo useampi vuosi aikaa ;)

Yhteistyössä