N
Nikola
Vieras
Eli pari vuotta avoliittoa takana Oon25 enkä koe itseäni hirveän lapselliseksi enää ja vaikka ikäeroa onkin reilut 25v niin ollaan oltu silti onnellisia yhdessä ja aika tasapainoinen pari. Nyt haluttaisi yhteinen lapsi mutta ennen sitä avioliittoon. tämä olisi minulle ensimmäien avioliitto, miehelle toinen. Mutta nyt kun kerroimme sukulaisille naimisiinmeno aikeista niin yllättäen tämä olikin ihan katastrofaalinen juttu äitille tädille siskolle.. koska meillä on niin iso ikäero jne. Ennen sillä ei ole ollut mitään merkitystä heille! Äiti sanoi ihan päin naamaa mulle ettei halua että hänen kaunis nuori tyttärensä jakaa elämänsä harmaantuvan miehen kanssa ja pyysi unohtamaan naimisiinmenon. Me ollaan kuitenkin päätetty että halutaan naimisiin eikä tosiaan olla aikeissa erota. Haluan olla sukulaisteni kanssa väleissä ja tuntui tosi pahalta noi kommentit kun olisin halunnut heidän olevan iloisia mun puolesta samalla tavoin kun siskonikin puolesta kun hän meni naimisiin. Näköjään se on kuitenkin iästä kiinni voiko olla onnellinen tyttärensä puolesta!