oon nyt taas ihan pihalla (työjuttuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
koitan selittää tän selvästi.

1) paikallislehdessä oli keväällä ilmotus et kunta järjestää mahdollisuuden opiskella koulunkäyntiavustajaksi (naapurikaupungista tulee ope tänne) jos tulee tarpeeks väkee. lopussa pyydettiin laittaan hakemus.
ja minähän laitoin.

2)hakemuksen laitosta seuraavana päivänä mulle soitettiin yhdestä koulusta että olisinko kiinnostunut tulemaan kun olen sen hakemuksenkin laittanu jne. ja minähän olin.
sit yhtäkkiä se vedettiinkin puihin et ei ollukaan varmaa et pääsen ja plaa...
kuitenkin ne sit pääty valitsemaan mut.

3)alotin työt ja yhtäkkiä ei ollutkaan enää varmaa et sitä koulutusta järjestetään.. sitä on nyt tässä soudettu ja huovattu ja sit varmistu et se kyllä alkaa,mutta alkamisajankohta on viel auki,ens viikol on aiheesta "palaveri"

4)mun työsopimus on vaan joulukuuhun ja tänään on ollu kauhee häsläpäivä etten oo ehtiny kellekää suuremmin juttelee,mut ymmärsin yhdessä vaiheessa reksin puheesta,et mun tarvii hakee uus työpaikka sitä koulunkäyntiä (oppisopimus) varten kun oon täs duunis vaan joulukuuhun asti ja mun annettiin aiemmin ymmärtää et tää työpaikka on nyt se missä olen sen opiskelun ajan (1-1½vuotta)... mut en nyt sit vissiin ookaan..? grr..

mä oon nyt ihan pihalla ja hukassa ja plääääh, että mukavata viikonloppua vaan :headwall:
:ashamed:

Yhteistyössä