Oon nyt kolmekymppinen ja on aika

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
leikkauttaa pitkät hiukseni. Mulla on paksut ja pitkät hiukset, hyväkuntoisetkin. Mutta nämä on ollut mulla jo kymmenen vuotta, joten haluan muutosta.

En ole vielä varannut kampaajalle aikaa, mutta maanantaina aion sen tehdä. Kivalta tuntuu se muutos ja jotenkin tähän ikäänkin sopivalta.

Mulla oli miesystävä, niin se oli aina sitä vastaan, että leikkautan hiukseni lyhyemmäksi. En sitten viitsinyt kun se niin tykkäs näistä. Mutta nyt oon vapaa ja valmis muutokseen.
 
Turkilmas
Mä pätkäisin kolmenkympin kriisissäni ihanat pitkät hiukseni lyhyiksi ja kaduin suunnilleen heti. Siitä alkoi pitkä ja tuskainen kasvattaminen. Nyt, 34-vuotiaana, mulla on jälleen pitkähköt hiukset, mutta ei ne kasva enää takaisin vanhaan mittaansa. Eikä ole lainkaan niin ihanan paksut ja tuuheat kuin aiemmin. Mutta onneksi on kuitenkin pitkät. Mieti siis ap tarkkaan päätöstäsi.
 
toinen kolmekymppinen
Mä oisin ehkä voinut miettiä eka jotain muuta muutosta hiuksiin, väriä, raitoja, otsiksen mallia, ohennusta, tms. ennenku pätkäsen radikaalisti :) Mut voihan siitä toisaalta tulla tosi hyvä lyhkäsenäkin :)
 
[QUOTE="vieras";24252130]Minä taas reilu kolmekybäsenä rupesin kasvattaan hiuksia..ja meinaan ihan "terminaali pituuden" katsoa![/QUOTE]

Sama täällä. Tosin 30 täynnä vasta maanantaina. Nyt on poikatukka. :)
 

Yhteistyössä