oon niin vihanen ja kyrpiintynyt ,stn!

tyttö löysi kameran,siihen omistajat (kaksi alle 15v tyttöö). noh mielissään olivat ,lupasivat palkkion jne. tyttö lähti tänään hyvillä mielin viemään kameraa takas omistajillee ja mitäs sielä nämä tekivät! iso joukko oli sielä odottamassa,kameraa tutkittiin ja syytettiin et likka hajottanut ja aikovat viedä korjattavaksi ja sitten rikosilmoitus! siis uskomatonta paskaa! sen jälkeen uhkailleet muutenki ja minkä h**vetin takia kun tyttö palautti löytämänsä kameran hissistä!!
 
Borkku
On kyllä törkeetä käytöstä, mut joku rikosilmotus ja lasku ei tuu menemään ikinä läpi koska kamera on löytynyt ja se on vaan palautettu.

Fiksu tyttö sulla :flower:
 
Sanna
Olen oppinut että tuollasissa asioissa ei rehellisyys kannata, valitettavasti
Löysin lompakon ja palautin sen omistajalle, teki rikosilmoituksen ja väitti että oisin pöllinyt puolet lompakon sisällöstä, väännellyt kortit ym.
Ikinä en palauta enää mitään, sen opin sen monta kk kestäneen härdellin jälkeen.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
joo mulla on tarkoitus sanoa asiasta suoraan tytöille. asiaa en kyllä tähän jätä.ja tarvittaessa etsin vanhempien nimet/puhelinnumerot. pistää todella vihaksi...
Mä varmaan tekisin ite niin et ottaisin suoraan yhteyttä vanhempiin ja saisivat sit selvittää ite lapsensa kans uhkailut ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Olen oppinut että tuollasissa asioissa ei rehellisyys kannata, valitettavasti
Löysin lompakon ja palautin sen omistajalle, teki rikosilmoituksen ja väitti että oisin pöllinyt puolet lompakon sisällöstä, väännellyt kortit ym.
Ikinä en palauta enää mitään, sen opin sen monta kk kestäneen härdellin jälkeen.
siltä tosiaan vaikuttaa. ihan uskomatonta!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
joo mulla on tarkoitus sanoa asiasta suoraan tytöille. asiaa en kyllä tähän jätä.ja tarvittaessa etsin vanhempien nimet/puhelinnumerot. pistää todella vihaksi...
Mä varmaan tekisin ite niin et ottaisin suoraan yhteyttä vanhempiin ja saisivat sit selvittää ite lapsensa kans uhkailut ym.

niin ois tarkoitus.hiukan asiatonta hyökätä tuollai päälle isolla porukalla uhkailee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Olen oppinut että tuollasissa asioissa ei rehellisyys kannata, valitettavasti
Löysin lompakon ja palautin sen omistajalle, teki rikosilmoituksen ja väitti että oisin pöllinyt puolet lompakon sisällöstä, väännellyt kortit ym.
Ikinä en palauta enää mitään, sen opin sen monta kk kestäneen härdellin jälkeen.
:/ No ei kiva...mutta sitten toisaalta, joskus se kuitenkin kannattaa..onneksi jotkut osaavat olla oikeasti kiitollisia.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
joo mulla on tarkoitus sanoa asiasta suoraan tytöille. asiaa en kyllä tähän jätä.ja tarvittaessa etsin vanhempien nimet/puhelinnumerot. pistää todella vihaksi...
Mä varmaan tekisin ite niin et ottaisin suoraan yhteyttä vanhempiin ja saisivat sit selvittää ite lapsensa kans uhkailut ym.

niin ois tarkoitus.hiukan asiatonta hyökätä tuollai päälle isolla porukalla uhkailee.
Todella törkeetä
 
Minulla kävi sitten tuuri, kun palautin paksun lompakon täynnä ulkomaan rahaa hostellin respaan. Joku oli unohtanut sen vessaan. En saanut löytöpalkkiota, mutta enpä saanut syytettä osan rahoista kavaltamisestakaan.
 

Yhteistyössä