Oon NIIIIN kiukus!

Pistoja Syrämmes

Aktiivinen jäsen
24.01.2008
1 472
0
36
Jottei tosikaa!! Mieheltä kysyin tos illalla,et: "oothan jo netin siirtäny?"
"ööööh,ai siirtäny...?"
Sitte kysyin: "Ootko lähettäny ne osotteenmuutospaperit?"
"Joo,tai mun pitää kattoo onko ne autos..."

Siis voi jukoliste. Ajatelkaa,vain kaksi asiaa ja kumpaakaan ei ihan muista tehdä!!! Huomenna ja ylihuomenna saadaan kalusteetki kannettua uutehen kotihin,mutta eipä meille tuu postia ja mää jään paitsi palstailusta!!!!!!! |O |O |O |O Se netin siirtyminenki tietysti kestää miljoona vuotta... |O

Paa mies asialle ja tee itte peräs.
Voi perkele.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Miehet! :headwall: :headwall:

Mä en vois mitään tuollasta tärkeetä jättää miehen varaan..

En mäkää,YLEENSÄ. Nyt hairahduin ajattelemaan että josko se nämä muistais tehä (sillä on jotenki äärettömän huono muisti),ku ihan viittoen suurinpiirtein selitin asiat... Hitto,sitte se sika vielä sovinnoksi haki grilliltä sapuskaa,tursas olo. Mikä sika.

Siis JUST!! Toi on NIIIIN tota, sympatiat täysin sun puolellas. :kieh: Meillä onkin kaikki tollaset asiat automaattisesti mun hoidossa ja mun nimissä kun mä en sais muuten mielenrauhaa.

Mua taas kyrsii yks juttu: miten mies ei pysty KOSKAAN viemään roskia ennenkuin kolmannellatoista kehotuksella vaikka kulkee tosta ovesta edestakasin. Jos menee koiria viemään niin ei voi kuulemma samalla viedä. Mä en käsitä miten multa sit onnistuu viedä vauva, kaks koiraa ja roskis samalla ovenavauksella :kieh: :kieh: :kieh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Miehet! :headwall: :headwall:

Mä en vois mitään tuollasta tärkeetä jättää miehen varaan..

En mäkää,YLEENSÄ. Nyt hairahduin ajattelemaan että josko se nämä muistais tehä (sillä on jotenki äärettömän huono muisti),ku ihan viittoen suurinpiirtein selitin asiat... Hitto,sitte se sika vielä sovinnoksi haki grilliltä sapuskaa,tursas olo. Mikä sika.

Ei hitto kun kuulostaa tutulta!Mun mies kans niin niinku varhaisdementikko!Ja just samanlaisia vastauksia kun kysyn jostain et kai muistit....Paitsi kaikki mikä liittyy nettiin niin mies muistaa ne kyllä,koska tietokone on sen elämä.. |O

Yhteistyössä