Oon mä kyllä ilonen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Ei mistään järkevästä syystä mutta oon vaan :) Onnellinenkin joskus. Aina vois olla paremmin en mä sitä sano mutta oon oppinu nauttimaan niin pienistäkin <3

Nytkin kuunnellaan tytön kanssa käy muumilaaksoon kappaletta ja mä taidan nauttia hetkestä paljon enemmän ku tyttö :heart:

Täytyy nauttia JOKA hetkestä elämässä niitä on muutenki liian vähän.. :heart:

Siinä teille: YouTube - Benny Törnroos - Käy Muumilaaksoon

:hug: Me jammailtiin jokunen viikko sit sällin kanssa samaa...Kahlasin muutenkin youtubesta kaikki tohtori sykeröt yms. lävitse.. :) :heart:

Mullakin on aikas hyvä fiilis, mä pystyin tänää pesee hampaat ja eilen syömään paahtoleipää!! :D :laugh: On pienet ilot mulla... :p + multa on tippunu 3,5kg painoa viikossa syömällä jäätelöö.. :laugh:

:hug: Me jammailtiin jokunen viikko sit sällin kanssa samaa...Kahlasin muutenkin youtubesta kaikki tohtori sykeröt yms. lävitse.. :) :heart:

Mullakin on aikas hyvä fiilis, mä pystyin tänää pesee hampaat ja eilen syömään paahtoleipää!! :D :laugh: On pienet ilot mulla... :p + multa on tippunu 3,5kg painoa viikossa syömällä jäätelöö.. :laugh:

Sullon hyvä kuuri! :p

Mäki oon pienetyny 5 kiloo, mut viidessä viikossa :D

Mieletöntä, jos muillakin on tämä fiilis!!!! IHAN tooooosi hienoa.

Mikään ei masenna, ei niin yhtään mikään..eikä mitään maata mullistavaa ole edes tapahtunut.
Toisaalta olen ihan varma, että kun tarpeeksi syvällä kakassa käy, pohjalla saakka....niin sieltä hengissä selvittyään ei enää pienenpienet ahdistukset ahdista enää. Ja päinvastoin, pienetkin ilonaiheet on MIELETTÖMIÄ!!!

Hyvä me!!

:hug: Mitäs onnellisuus kaasua on tänään ilmassa :)

Itteeni viel väsytti ja hieman ketutti kun heräsin. Mutta kun lähin viemään kirppua eskaan. Niin sielähän paistoi aurinko niin kovin jo, että piti ihan miettiä ettei olla tuntia myöhässä menossa :)

Yhteistyössä