Oon lihava nainen ja mieheni tykkää hoikista naisista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä mieltä ootte? Oonkohan mä oikeesti väärän miehen kanssa, kun miehelläni on fetissi hoikkiin naisiin ja itse en saa kovin helposti pidettyä painoani hoikkana? Raskaudessakin lihosin 40kg ylipainon puolelle. Jo tavatessamme olin 30kg ylipainoinen ja laihdutin 30kg miehen mieliksi, jonka jälkeen olin hoikka. En saa painoani pysymään eri elämäntilanteissa normaalina, vaikka yritän. Mies jatkuvasti mollaa mua lihavana ja pihtaa aina kun olen lihonut. Kannattaisiko mun teidän mielestä alkaa pohtia myös vaihtoehtoa, että etsisin itselleni miehen, jolle naisen ylipaino ei haittaa, mutta hoikkuuskin on sopii? Toki nytkin laihtutan taas normaalipainoon. Koskaan ennen elämässäni yhtään miestä ei ole mun ylipaino haitannut tällä tavalla, joten tiedän, että semmoisiakin miehiä on olemassa, joita naisen ylikilot ei haittaisi.
 
aloittaja.
Nuff said!! Jos olet selvästi noin paljon ylipainon puolellla, niin se on iso terveysriski. Et ole pullukka, vaan läski. Ja se on tuhat kertaa vaarallisempaa kuin vaikka anoreksia. Sinä kuolet noihin kiloihisi. Se ei kyllä kiihota ketään.
En ole enää noin lihava, olen nimittäin laihtunut jo 20kg, eli toinen mokoma vielä pudotettavaa. Bmi on 32 nyt. 7kg kun pudotan kuulun bmin:n mukaan lievästi ylipainoisiin.
 
vierailija
Onko hoikkuus ainoa asia ihmisessä jota miehesi arvostaa?
Meillä jokunen kilo ei haittaa, kunhan taas on riittävästi korvien välissä, arvoitettu koulutus ja menestystä työrintamalla. Se on usein seksikkäänpää kuin taliaivoisuus. Ei sekään oo oikein kaksista jos on näyttävä mutta nolottavan blondi. Mutta ihmiset pitävät eri asioista.
 
aloittaja.
Onko hoikkuus ainoa asia ihmisessä jota miehesi arvostaa?
Meillä jokunen kilo ei haittaa, kunhan taas on riittävästi korvien välissä, arvoitettu koulutus ja menestystä työrintamalla. Se on usein seksikkäänpää kuin taliaivoisuus. Ei sekään oo oikein kaksista jos on näyttävä mutta nolottavan blondi. Mutta ihmiset pitävät eri asioista.
Pääasiat taitavat käsittääkseni olla se, että nainen on hoikka ja mukava herttainen persoona. Mikään taliaivokaan ei saa olla, koska se ärsyttää miestä eniten kuulemma. Normaaliälykkyys riittää.
 
aloittaja.
Eti toinen mies. Mies ei tykkää susta kun oot lihava ja sie et tykkää miehestä kun tykkää laihoista. Pakkoko väkisin molempien pilata elämänsä.
Jos mä olisin nyt laiha, ei mua haittaisi niin paljon se, että mies pitää laihoista. Toki mun mieltä kaivertaa aina se, että mies ei pitänyt mun kropasta myös lihavana. Mullahan on kokemusta tämän miehen kanssa olosta sekä lihavana että laihana/normaalina. Mä vain haluisin, että mies pitäsi minusta sekä lihavana että laihana, siis seksuaalisesti. Mä itse pidän itsestäni eniten laihana, mutta myös pullukkana olen ihan hyvä. Voisikohan miestä saada jotenkin kiinnostumaan lihavistakin? Jotenkin vaikutamalla siihen jotenkin? emt.
 
vierailija
Eti toinen mies. Mies ei tykkää susta kun oot lihava ja sie et tykkää miehestä kun tykkää laihoista. Pakkoko väkisin molempien pilata elämänsä.
Jos mä olisin nyt laiha, ei mua haittaisi niin paljon se, että mies pitää laihoista. Toki mun mieltä kaivertaa aina se, että mies ei pitänyt mun kropasta myös lihavana. Mullahan on kokemusta tämän miehen kanssa olosta sekä lihavana että laihana/normaalina. Mä vain haluisin, että mies pitäsi minusta sekä lihavana että laihana, siis seksuaalisesti. Mä itse pidän itsestäni eniten laihana, mutta myös pullukkana olen ihan hyvä. Voisikohan miestä saada jotenkin kiinnostumaan lihavistakin? Jotenkin vaikutamalla siihen jotenkin? emt.
 
aloittaja.
Mä aijon kyllä laihduttaa hoikaksi, koska se on mun oma ihanne. Haluun vaan , että mies pitäisi mun kropasta sekä lihavana että laihana yhtä paljon. Suomeksi sanottuna kyllä mä itseäni panisin tämänkin kokoisena, et en mä niin kamala ole todellakaan.
 
No olet sä väärän ihmisen kanssa!

Mun miehellä on lievä fetissi vanhoihin naisiin, mutta ei ikinä arvostele mua ja kaikella logiikalla mustakin tulee joskus fetissin mittainen.

Jos sua haukutaan, etsi parempi mies!
 
aloittaja.
Miksiköhän miehes oli siusta alunpitäen kiinnostunut? Ei ole sinun tehtäväs muuntautua toisen mielen mukaan. Ei tämä mies ole sulle oikea, jos se ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet.
Mulla on kuulemma kauniit kasvot ja hiukset ja tulimme hyvin juttuun. Olimme suhteessa messengerin kautta ja camitimme. Mies näki camista yleensä vain naamani ja vartalon vyötäröön saakka. Mies luuli minun olevan hoikka. En asiaa koskaan suoraan valehdellut, mutta en painoani koskaan kertonutkaan ennen tapaamista. Paino oli mulle muutenkin arka asia. En itseasiassa edes pitänyt itseäni ihan kamalan lihavana vaan hieman isona. Mulla oli todella vääristynyt ruumiinkuva syömishäiriöisenä ja ennen hoikasta nopeasti lihoneena ihmisenä. Laihduttuani vasta ymmärsin, että olin ollut melkoisen iso.

Se, miksi kroppani lihavuus ei näkynyt camissa johtuu siitä, että mulla on tämmöinen kroppa. Naama on hoikka ylipainossakin ja yläkroppakin normaali. Kaikki läski on alakropassa.


Musta tuntuu, että ainoa tapa pelastaa tämä suhde on tosiaan se, että laihdun taas hoikaksi. En nimittäin seksuaalisena henkilönä halua elää ilman seksiä parisuteessa.
 
Mulla on kuulemma kauniit kasvot ja hiukset ja tulimme hyvin juttuun. Olimme suhteessa messengerin kautta ja camitimme. Mies näki camista yleensä vain naamani ja vartalon vyötäröön saakka. Mies luuli minun olevan hoikka. En asiaa koskaan suoraan valehdellut, mutta en painoani koskaan kertonutkaan ennen tapaamista. Paino oli mulle muutenkin arka asia. En itseasiassa edes pitänyt itseäni ihan kamalan lihavana vaan hieman isona. Mulla oli todella vääristynyt ruumiinkuva syömishäiriöisenä ja ennen hoikasta nopeasti lihoneena ihmisenä. Laihduttuani vasta ymmärsin, että olin ollut melkoisen iso.

Se, miksi kroppani lihavuus ei näkynyt camissa johtuu siitä, että mulla on tämmöinen kroppa. Naama on hoikka ylipainossakin ja yläkroppakin normaali. Kaikki läski on alakropassa.


Musta tuntuu, että ainoa tapa pelastaa tämä suhde on tosiaan se, että laihdun taas hoikaksi. En nimittäin seksuaalisena henkilönä halua elää ilman seksiä parisuteessa.
Kyllä kai nyt miehes siut näki kokonaisena, ennenkun aloitte seurustella? Mut niinkun sanoin, ni sinun ei tarvitse muuttua miehes takia yhtään miksikään muuksi. Laihtumisen halu pitää lähteä siusta itsestäs. Kyllä sulle mies löytyy, joka arvostaa sinua eikä siun laihuutta.
 
aloittaja.
Kyllä kai nyt miehes siut näki kokonaisena, ennenkun aloitte seurustella? Mut niinkun sanoin, ni sinun ei tarvitse muuttua miehes takia yhtään miksikään muuksi. Laihtumisen halu pitää lähteä siusta itsestäs. Kyllä sulle mies löytyy, joka arvostaa sinua eikä siun laihuutta.
Näki hän minut pari kertaa nopeasti camissa kokonaisena, mutta ei osannut erottaa kokoani. Ihan kokonaan hän näki mut ensitapaamisellamme livenä. Sen jälkeen aloimme seurustella, mutta mies ilmoitti lähes heti, että ei koe mua seksuaalisesti haluttavana ellen laihdu. Rupesin sitten laihduttamaan, koska olin jo umpirakastunut. Rakastunut oli mieskin minuun jo täysin, mutta lihavuus harmitti häntä ja oli hänelle yllätys. Toki toivoisin, että mies kokisi minut myös lihavana kiihottavana ja hyväksyisi omana itsenäni. Mä en näe tässä muuta mahdollisuutta, kuin sen, että mies muuttaa omia seksuaalisia mieltymyksiään tai minä laihdun. Eli kyllä mun mies mua arvostaa ja rakastaa, mutta hän ei vain kykene juurikaan kiihottumaan minusta lihavana. Seksiä on meillä nyt vain 2-4kk välein kerran. Hoikkana seksiä oli varmaan 4 kertaa viikossa.
 
vierailija
Nyt on pakko sanoa yks asia.

Kirjotit että mies oli rakastunut sinuun, mutta halusi sinun laihduttavan koska ei kokenus sun olevan seksikäs tai jtn..


Tota... Ei se kyl sit oo rakastunut. Rakkaus on tunne jolloin välität toisesta sellaisena kun hän on. Oli sitten 100kg mehevä kinkku tai 45 kilonen palmunoksa.

Lähe pois suhteesta, ei tollasessa kannata olla. Ei toi kyllä rakkautta ole nähnytkään.
 
vierailija
Mulla on kuulemma kauniit kasvot ja hiukset ja tulimme hyvin juttuun. Olimme suhteessa messengerin kautta ja camitimme. Mies näki camista yleensä vain naamani ja vartalon vyötäröön saakka. Mies luuli minun olevan hoikka. En asiaa koskaan suoraan valehdellut, mutta en painoani koskaan kertonutkaan ennen tapaamista. Paino oli mulle muutenkin arka asia. En itseasiassa edes pitänyt itseäni ihan kamalan lihavana vaan hieman isona. Mulla oli todella vääristynyt ruumiinkuva syömishäiriöisenä ja ennen hoikasta nopeasti lihoneena ihmisenä. Laihduttuani vasta ymmärsin, että olin ollut melkoisen iso.

Se, miksi kroppani lihavuus ei näkynyt camissa johtuu siitä, että mulla on tämmöinen kroppa. Naama on hoikka ylipainossakin ja yläkroppakin normaali. Kaikki läski on alakropassa.

Oks tää sun kuva?? Sun miehessä on oikeesti jotain vialla. Et kyl näytä läskiltä, vähä reisi ja peppu treeniä niin voi viiksi nainen on miehiä perässä. Tiedän montakin miestä omasta tuttava piiristäni joilla on siis ihan oikeesti ylipainoset naiset ja ei ole ongelma näille miehille se. Rakastaavat omia naisiaan ihan hirveesti :).

Älä tuhlaa omaa elämääs tollaseen tyyppiin. Todennäkösesti tossa käy niin, että vaikka kuin muuttelet ittees niin toi mies ei ole koskaan tyytyväinen. Toi piirre on ärsyttävä niin miehissä kuin naisissa ja tollasten kanssa en henk. koht. halua olla tekemisissä. Niille ei vaan kelpaa mikään. Saat takuulla kuule paljon paremman miehen, oot mun mielestä kaunis ja varmaan on moni mieskin samaa mieltä. Esim. Mun mies jo sano, että hyvältä näyttää ja ihme mulkun oot itelles valinnu.


Musta tuntuu, että ainoa tapa pelastaa tämä suhde on tosiaan se, että laihdun taas hoikaksi. En nimittäin seksuaalisena henkilönä halua elää ilman seksiä parisuteessa.
 
vierailija
Jätä tollanen idiootti, ihan turhaan kiusaat ittees tossa suhteessa. Tosiasia on se, että vaikka kuinka muuttelisit ittees niin toi ukkos tuskin on tyytyväinen mihinkään. Justiin semmonen ihmistyyppi jota ei voi miellyttää koskaan. Mä inhoon tollasia ihmisiä, tollasia pinnallisia pissis vikisijöitä... Yäk!

Mun mielestä näytät kauniilta ja varmaan saat paremman miehen, joka osaa arvostaa sua oikeesti ja myös rakastaa just sellasena kuin olet. Älä tuhlaa elämääs paskaan vaan anna paskan olla ja katso eteenpäin. Tee itelles palvelus ja potkase tollanen marmattaja hevonkuuseen. Oon varma, että seuraa saat takuulla. Toivon todella, että kaikki kääntyy parhainpäin :).
 
Leveät lanteet ja paksut reidet eivät välttämättä tarkoita lihavuutta mullakin oli ystävä jolla oli paksut reidet mut ylipainoa tuskin nimeksikään mut sit kun alkoi lihoomaan niin sit oli myös sitä ihteään rasva tihku reisistä kireiden farkkujen läpi mut kyl sil miehiä oli moni mieskin piti naisesta vaik pyylevä olikin sinä olet aivan sopusuhtainen en ainakaan voi muuta sanoa t otsatukka
 
vierailija
Mitä mieltä ootte? Oonkohan mä oikeesti väärän miehen kanssa, kun miehelläni on fetissi hoikkiin naisiin ja itse en saa kovin helposti pidettyä painoani hoikkana? Raskaudessakin lihosin 40kg ylipainon puolelle. Jo tavatessamme olin 30kg ylipainoinen ja laihdutin 30kg miehen mieliksi, jonka jälkeen olin hoikka. En saa painoani pysymään eri elämäntilanteissa normaalina, vaikka yritän. Mies jatkuvasti mollaa mua lihavana ja pihtaa aina kun olen lihonut. Kannattaisiko mun teidän mielestä alkaa pohtia myös vaihtoehtoa, että etsisin itselleni miehen, jolle naisen ylipaino ei haittaa, mutta hoikkuuskin on sopii? Toki nytkin laihtutan taas normaalipainoon. Koskaan ennen elämässäni yhtään miestä ei ole mun ylipaino haitannut tällä tavalla, joten tiedän, että semmoisiakin miehiä on olemassa, joita naisen ylikilot ei haittaisi.
Kysymys oli aika merkityksellinen.
Tyytyväisyys ja onnellisuus omaan oloon on kaikkein tärkeintä.
Minulla on omakohtaista kokemusta aiheeseen liittyen. Nykyinen puolisoni on kanssasi samaa kokoluokkaa ja kärsinyt aiemmassa suhteessaan samantapaisista mieltymysten ja realiteettien ristiriidoista.
Tämä johti hänen kertoman mukaan yleiseen mielialan taantumaan ja reippaan elämänilon katoamiseen. Meidän aloitettua suhteemme, hän kokoajan toisteli minulle kuinka hän laihduttaa kohta niin ja niin paljon. Sain pitkään tehdä töitä ennen kuin sain hänet uskomaan että olen nähnyt hänen ulkomuotonsa jo tavatessamme ja ihastunut häneen kokonaisuutena juuri tuollaisenaan. Ei siis tarvitse laihduttaa minun vuokseni lainkaan, rakastan häntä ihan omana itsenään ja sellaisena kuin hän on. Iloisuus, reippaus, elämänilo ja normaali terve itsetunto ovat kuulemma palautuneet. Olemme oikein onnellisia siis. Ja seksielämämmekin on siis erittäin nautinnollista ja viriiliä. Ohjeita en anna parisuhteesi osalta, mutta tässä yksi kokemus aiheesta. -Mies
 

Yhteistyössä