Oon kyllästynyt kuuntelemaan valitusta huonoista miehistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsiapina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apsiapina

Vieras
Täällä moni valittaa myös, mut mulla on yksi kaveri joka valittaa miehestään koko ajan. Saisi valittaa jos miehessä olisi jotain vikaa mutta kun tää mies tekee paljon hommia kotona, käy töissä ja kaveri löytää siitä vaan vikoja koko ajan. Välillä ei puhu tarpeeksi tai tee kotitöitä tarpeeksi ja sitten kun mies hermostuu jäkättämiseen niin kaveri soittaa ja vollottaa kuinka paha mies hänellä on ja elämä on riitelyä eikä asioista voida jutella. Näitä tilanteita vierstä seuranneena kun kaveri saa haastettua riidan ja syyttää miestä lopulta on kauhea seurata.

Miksei ihminen opi näkemään ikinä sitä et itessäkin voisi olla jotain vikaa..? Kovin vaikea korjata parisuhdetta jossa kaikki on muka toisen syytä. Harmittaa siksi että tämä kaverin mies oli sanonut mun miehelle et taitaa hakea eroa kun ei vaan jaksa enää olla poljettavana kun ei ole mitään tehnyt miksi ansaitsisi sen :( Ennen lapsia niilläkin oli erilaista ja sit piti kolme vääntää viidessä vuodessa..

oon apsi niin sun kanssa samaa mieltä.. itsellä takana vaikea suhde, jossa mies ei kyllä osallistunut mihinkään paitsi jos jonkin mielenhäiriön sai. Mut en mä sillonkaan valittanut hänen selän takana siitä kavereille saati lähisuvulle.. Yritin osoittaa kunnioituksen miestäni kohtaan, ja toivoin että hän muuttuu. mut toisin kävi, henkinen alistaminen ei loppunut ja lopulta mä jätin sen..
Uusi mies on tyystin erilainen, ei mitään valittamisen aihetta vaikka kuinka miettisi :)

mullakin oli/on kavereita jotka valittaa parisuhteensa viat joka kerran kun nähdään, ja ne kuulostaa niin pieniltä asioilta että oikeesti itekin mietin että onko vaan PAKKO valittamisen ilosta valittaa, eikä voida mihinkää olla tyytyväisiä....
Ja just tuokin et voisko ajatella itsessään olevan myös piirteitä jotka voisi vaikuttaa miehen käytökseen???
Jos mies nyt jättää sukkia lattialle välillä, puristaa hammastahnaa väärästä kohtaa tai ei jotain asiaa muista, niin onko se sitten ainaisen ruikutuksen arvoista???

Kyllä minä ainakin valitan ihan tasapuolisesti itsestänikin. Syytä on todellakin myös minussa, mutta valitettava todellisuus on se ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta tuon miehen kanssa.

Yhteistyössä