oon kaverilla lapsenvahtina ja aattelin siivoilla..

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Mä en kuitenkaan ihan kelle vaan kaverille jättäis poikaa hoitoon, eli jos meille joku tulee hoitamaan poikaa niin on se sen verran hyvä kaveri/ystävä, etten tosiaan pahastu vaikka kääntäis koko talon ympäri..
Minä taas en halua kenenkään tonkivan kotonani, vaikka olisi kuinka hyvä ystävä tai vaikka oma äitini
Meitä on moneen junaan.. :) Mun äiti sit taas aina kun käy, tekee meille ruokaa, pesee pyykkiä jos on ja tiskaa yms. Hän on sellainen luonne ettei osaa olla paikallaan. Kaikki ei tietenkään sellaisesta tykkää, mutta ehkä ne vieraat/hoitajat kyllä tietävät sen, eivätkä mene touhuamaan mitään tuollaista sinä aikana jos on lapsenvahtina.
 
Vieras
Minusta tuo on ihan ihanaa, jos on kerran toiminut toisinkinpäin eli on "sovittu", että näin voi tehdä. Vähänkin vieraammassa paikassa tyytyisin tiskaamaan käytetyt astiat, pyyhkimään pöydän ja keräämään lasten kanssa lelut. Pyykit voisin ehkä kuivumaan laittaa. Kiitollinen olisin, jos ystävä noin toimisi. Muuten en oikein pidä siitä, että joku menee kaapeille tms. Hienoa ap! Ja varmasti ystäväsi ilahtuu leivonnaisestakin, jos noin läheisiä olette - kunhan ei rupea pelkäämään, että itsekin pitäisi kaikki tuo tehdä, jos lapsenvahdiksi teille tulisi ;). Itselleni ei btw tuota yhtään ongelmia istua pari tuntia telkan edessä :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Mulle tulis ehkä vähän vaivautunu olo jos menisin johonki kaverille lapsenvahdiksi ja siellä pitäis olla vaan lastenhuoneessa tyyliin, eikä mitään uskaltais tehdä kun tarvis miettiä et jos toinen suuttuu.. Mitäs sitte ku lapset on päikyillä nii sohvallako pitäis istua ja telkkua töllätä se parisen tuntia.. En mä kyl pystyis...
Näin. Meille ei tulis ees lapsia katsomaan kukaan sellainen joka ei sais olla täällä kuin kotonaan. Tosi kiva yllätys ois mulle jos pyykit ois laitettu ja vaikka pullaakin sais kahvin kanssa kun tulee kotiin :D Ihana ystävä olet :heart:
Ajattelin ihan samalla tavalla. =)
 
vieras
Minulla on aina kauhee paniikki ku anoppi tai äitini tulee tänne. Ne kumpainen ki alottaa jo ovelta sen pampatuksen lapsille,et miksi tuo ja tuo ja tuo on levällään. Kauhee siivous vimma kummallaki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Mä en kuitenkaan ihan kelle vaan kaverille jättäis poikaa hoitoon, eli jos meille joku tulee hoitamaan poikaa niin on se sen verran hyvä kaveri/ystävä, etten tosiaan pahastu vaikka kääntäis koko talon ympäri..
Minä taas en halua kenenkään tonkivan kotonani, vaikka olisi kuinka hyvä ystävä tai vaikka oma äitini
En nyt halua arvostella sun tapaa olla. Mutta ihanko oikeasti sua häiritsisi jos joku (ihminen joka saa olla lapsesi kanssa) "penkoisi" keittiönkaapeista esille leivontatarvikkeet?

Ei minäkään tykkäis jos joku uteliaisuuttaan pankoisi vaatekaapit/tärkeät paperit tms.
 
vieras
Tuli vain mieleen et mun puheessa ja mielestäni paikkakuntani murteessa sana kaveri= ystävä. Eli vaikka sanoisin kaveri olisi se yhtä läheinen kuin ystävä, muualla Suomessa sanoilla voikin olla sitten erilaiset määritelmät.
 
Ninni
Mä en tykkää kans yhtään sekasesta enkä likasesta kämpästä, jos meen kaverille niin siivoon siä, imuroin esim, se sanoo et kiitos kauheesti kun siivoot kun on niin väsynyt aina töistä tullessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli vain mieleen et mun puheessa ja mielestäni paikkakuntani murteessa sana kaveri= ystävä. Eli vaikka sanoisin kaveri olisi se yhtä läheinen kuin ystävä, muualla Suomessa sanoilla voikin olla sitten erilaiset määritelmät.
juu, mä käytän samoista ihmisistä molempia sanoja, useammin kylläkin tota kaveri sanaa..en taas muistanutkaan et monille ne tarkoittaa eriasioita.

leipomukset taitaa jäädä tältä päivältä, ku en viitti kauppaan lähteä.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Mä en kuitenkaan ihan kelle vaan kaverille jättäis poikaa hoitoon, eli jos meille joku tulee hoitamaan poikaa niin on se sen verran hyvä kaveri/ystävä, etten tosiaan pahastu vaikka kääntäis koko talon ympäri..
Minä taas en halua kenenkään tonkivan kotonani, vaikka olisi kuinka hyvä ystävä tai vaikka oma äitini
En nyt halua arvostella sun tapaa olla. Mutta ihanko oikeasti sua häiritsisi jos joku (ihminen joka saa olla lapsesi kanssa) "penkoisi" keittiönkaapeista esille leivontatarvikkeet?

Ei minäkään tykkäis jos joku uteliaisuuttaan pankoisi vaatekaapit/tärkeät paperit tms.
jos ollaan sovittu leipomisesta niin leipominen on ok, jos ollaan sovittu lasten hoitamisesta pelkästään niin siihen ei mielestäni leipominen kuulu.
 

Yhteistyössä