Oon karpannut muutamia viikkoja ja mä en pääse yli ruisleivästä!!

27.02.2012
394
0
16
En ole ruisleipää syönyt, mutta himoitsen sitä JOKAIKINENPÄIVÄ.
Oon maistanu niitä "minihiilareita" ynnä muita kamalia leipiä ja koittanut tehdä itse karppiohjeilla, mut ei niitä pysty syömään.
MUN JOKAINEN SOLU HUUTAA RUISLEIPÄÄ |O |O |O

Onko se nyt sitten maailmanloppu jos syön sillontällön kunnon ruisleipäviipaleen..? Mikä ruisleipä on kaikista pienin paha..? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25973272:
En ole ruisleipää syönyt, mutta himoitsen sitä JOKAIKINENPÄIVÄ.
Oon maistanu niitä "minihiilareita" ynnä muita kamalia leipiä ja koittanut tehdä itse karppiohjeilla, mut ei niitä pysty syömään.
MUN JOKAINEN SOLU HUUTAA RUISLEIPÄÄ |O |O |O

Onko se nyt sitten maailmanloppu jos syön sillontällön kunnon ruisleipäviipaleen..? Mikä ruisleipä on kaikista pienin paha..? :)
sata prosenttinen ruisleipä on se pienin paha

• Tykkää
Reactions: ArjestaSelviytyjä
No ei sun karppaus siihen kaadu, jos syöt vaikka yhden ruisleipä viipaleen päivässä. Katso vain mahdollimman runsaskuituinen vaihtoehto ja semmoinen leipä mikä on oikeasti ruista eikä esim. mikään vaasan ruispala, joka on tehty vehnästä pääosin.

Terveellistä ja hyvää on ruisleipä. Mun naapurissa leivotaan sitä säännöllisesti myyntiin... *Huoks*
Mun on vaan parempi olla viljaton. Pääsin sillä yli.

Mä oon ennen ollut sellanen leipähiiri ja mun oli pakko aluks jättää kaikki leipä pois tai tiedän et olisin lipsunu... Mut jotenkin uskon et nyt oon jo sen verran pitkällä et uskaltais maistaa... Kuola valuu kun ajattelen ruisleipää paksulla voikerroksella... :p

Minä vedin "mämmileipää". Eli sellaista, missä oli käytetty vain ruista, taitaa olla ihan euroshopper-tuote peräti. Se oli myöskin hyvää, vaikka maku oli aika pitkälti mämmimäinen.