oon ilonen , kun on paikkoja johon ei tarvii jonottaa..

mä haluan ihmiset uttaa teitä , jotka , ette jaksa enää odottaa niit piiiitkiä jonoja ... in- tiimi klinikka on jyväs kylässä ja kuopiossa ja siä ei oo kvin kallistakaan hieman halvempaa ja ei jonoja ollenkaa!!!!!! :hug: =)
 
joo puhun ja olimme yleisellä jo ekan kerran kesällä muistaakseni ja yritystä oli takana jotain 1 v ja 3kk ja nyt olis meillä ollu aika tonne yleiseen ja ajttelin, et mä sekoon se lääkäri on aian lomalla ja nyt siä on muutto ja kaikki , monta kuukautta aina kestää, et pääsee, mutta meillä nyt on muuten kaikki selvät !! miehellä ei ole siittiöitä :'( ja meille olis ollu aika vasta maaliskuun 15 ja se olis mulla se aukiolotutkimus , mutta munmenkat ja se tutkimus olis samaan aikaan , joten i voi tehä ja se menis taas huhtikuulle EI KIITOS enää pitkiä odotuksia !!! meillä on siis ens viikolla suunnittelu siitä keinohedelmöityksestä!! ja hyvä aika jos ne tekee sen auiolotutkimuksen , kuulemma ei oo aian välttämätön , kun mäkin oon jo kerran olut raskaana muutama vuos takaperin , mutta tuli keskenmeno. oli varmaan taas aika sekava kirjoitus toivottavasti joku ymmärsi. :snotty: :whistle: =)
 
Heippa
Kyllähän ne yksityisellä hieman enemmän ne hoidot maksaa kuin julkisella. Esim In-Tiimissä tietääkseni IVF maksaa jotain 2000 euroa, kun julkisella se on murto-osa tosta (lääkkeethän on hirmu kalliita enivei) Täällä Jyväskylässä ei ainakaan julkisella puolella tarvihe kovinkaan kauan odotella, kun jo pääsee, mut riippuu tietysti hoitomuodosta.

Tsemppiä tuleviin taisteluihin!
 
kiitos!! joo tietty yleisellä on halvempaa tai en tiä maksaa , ko ollenkaa!! mutta vertasun vähä niin, kun esim ava-klinikkaan jonotkin avassa on 8kk ainakin tampereella ja yleisellä on 12kk ja tää mihkä mä meen ei oo jonoja ollenkaa!!
avas oli muistaakseni keinohedlmöitys luovutetuilla 400-800e plus jotkut lääkärin palkkiot, mut in - tiimissä tää oli n379e
 
kiitos!! joo tietty yleisellä on halvempaa tai en tiä maksaa , ko ollenkaa!! mutta vertasun vähä niin, kun esim ava-klinikkaan jonotkin avassa on 8kk ainakin tampereella ja yleisellä on 12kk ja tää mihkä mä meen ei oo jonoja ollenkaa!!
avas oli muistaakseni keinohedlmöitys luovutetuilla 400-800e plus jotkut lääkärin palkkiot, mut in - tiimissä tää oli n379e
 
kiitos!! joo tietty yleisellä on halvempaa tai en tiä maksaa , ko ollenkaa!! mutta vertasun vähä niin, kun esim ava-klinikkaan jonotkin avassa on 8kk ainakin tampereella ja yleisellä on 12kk ja tää mihkä mä meen ei oo jonoja ollenkaa!!
avas oli muistaakseni keinohedlmöitys luovutetuilla 400-800e plus jotkut lääkärin palkkiot, mut in - tiimissä tää oli n379e
 

Yhteistyössä