Oon ehkä huono äiti

• Viestiketjun aloittaja huono äiti?
  • Ensimmäinen viesti
huono äiti?
Mun kaikki aika menee vauvanhoidossa, kotitöissä ja nukkuessa. En enää ehdi puhua maraton-puheluja, en pääse lähtemään kavereiden kanssa kahville lyhyellä varoitusajalla, en ehdi shoppailla koko päivää, en ehdi pelaamaan ja juttelemaan Facebookissa koko päivää.
Mulla on niiin syyllinen olo!

Miten te muut äidit ehditte?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti?;24696110:
Mun kaikki aika menee vauvanhoidossa, kotitöissä ja nukkuessa. En enää ehdi puhua maraton-puheluja, en pääse lähtemään kavereiden kanssa kahville lyhyellä varoitusajalla, en ehdi shoppailla koko päivää, en ehdi pelaamaan ja juttelemaan Facebookissa koko päivää.
Mulla on niiin syyllinen olo!

Miten te muut äidit ehditte?
Syyllinen olo? Siitä että hoidat vauvasi?

japs
Miten toi liitty äitiyteen. Tarkoitatko, että hyvä äiti pystyy hoitaamaan myös sosiaalisia suhteitaan. organisoimaan asioita?

Suo ittees nyt risoo tossa asiassa joku kun kerta purkauduit, mikä?

"koppis"
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti?;24696177:
Koko ajan soi puhelin ja valitetaan kun en vastaa, kun en käy ja kun mua ei näy. Vauva on nyt 3 viikkoa. Imetys vie 1/3 ajasta.
Saanko arvata: olet nuori ja sun kavereilla ei vielä ole vauvoja ja he luulevat, että elämäsi ei ole muuttunut mitenkään??

japs
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti?;24696177:
Koko ajan soi puhelin ja valitetaan kun en vastaa, kun en käy ja kun mua ei näy. Vauva on nyt 3 viikkoa. Imetys vie 1/3 ajasta.
Mutta yhäkään en tajua miten tuo liittyy äitiytee :) Laita puhelin äänettömälle jos häiritsee. Soittelet takaisin kun ehdit. Kuitenkin kehotan sinua soittelemaan takaisin jossain vaiheessa lähiaikoina. Jos sulla ei ole masennusta niin ota teille vastaan kavereita. Jos et jaksa soittaa laita viesti kaikki ok yms.

Älä katoa. On meinaan oikeasti vaikea sitten jossain vaiheessa alkaa kuromaan niitä menetettyjä ystävyysuhteita. Lapsia on saatu aikojen alusta, mutta se ei kyllä korvaa ystävyyttä jonka voi menettää jos vetäytyy ja ei pidä yhteyttä.

Imetys vie aikaa, vauvasi on pieni ja kaikki on uutta. oithan sä puhua puhelimessa kun imetät.

-
ennemmin sanoisin että olet huono ystävä etkä huono äiti. Et siis ole mutta en ymmärrä mikä susta huonon äidin tekee että hoidat vauvaasi?

vai riepotteletko muksua kun kiukkuat kavereillesi?

Yhteistyössä