Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22564372:Asian vierestä, P. Nygård oli mun miehen lapsuudenkaveri tai luokkakaveri.
Tsiisus. Pyydä sitä määrittelemään NORMAALI? Kopsaa vastaus tänne niin saadaan nauraa.
Mutta enpä kuuntele popedaa enkä yötä, eli en ole juntti.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22564482:Mä oon juntti kun kuuntelen välillä Yötä ja esikoisesta varmaan kasvaa kunnon juntti kun kuunneltiin Popedaa koko päivä ennen synnärille lähtöä.
Mutta mikäs siinä, ilman juntteja tästä maasta kasvais ihan liian sivistynyt! Kuka sit hoitais mamujen mollaamisen tai polkis homojenoikeuksia jalkoihinsa jos juntteus kuolis sukupuuttoon? Täällähän pian hyväksyttäis jopa kristinuskottomuus! Ja hellaritkin ois pelkkä muisto vaan. Kyllä junttiutta täytyy osasta kunnioittaa.
Lapset lapset - ainakin jutut kuin teinimammoilla. Kyllä te rauhotutte ja juttujen taso nousee, kun ikää alkaa olla päälle kahdenkymmenen, toivotaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22564569:Ei kun KUUTTAkymmentä.
No, Lunis, kerro muutama niitä sen mielipiteitä, niin päästään oikeesti arvioimaan, kumpi teistä on tollo!
Hän lopetti aiheesta keskustelun, koska en kuulemma ymmärtänyt mitä hän tarkottaa ja keskustelu meni "lapselliseksi".
Ja ihan asiallista tekstiä latelin, mutta rouva hyytyi kesken.
No esim kirjotti että lapset kärsii ja niitä haukutaan jos vanhemmat "ei ole sellasia kuin oletetaan".. vastasin että aijaa, pitäskö tässä kaikkien alkaa elää niin ku muut olettaa, ja että sitten saadaan kaikki mennä häpeemään kun tuskin kukaan on sellanen ettei lasten kaverit vois haukkumista keksiä jos vaan ilkeitä ovat. siihen tämä vastaa että keskustelua on turha jatkaa koska se meni lapsellikeksi. Noin pyöreesti sanottuna.. jne jne...
Eli superjuntti, jonka mielestä kaikkien pitäs varmaan kulkea sillä samalla kaavalla tämä elontie läpi. Sen käsityksen siitä sai.
Onko sulla pokkaa, onko sulla pokkaa.. niin kuin riki sorsalla nokkaa...
aijaa sää et uskalla vai, aijaa sää et uskalla vai..