Oon äiti vaan niin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Ketuttaa! En jaksa tota uhmaa enää! Huutoa vaan, koko päivän kuunnellu huutoa. Mikään ei oo hyvä, teit sä miten päin tahansa. Lelut lentää, koita nyt leikkiä siinä niin.. Korvissa soi vaan tuo kiukkuisuus, mihinkään ei ole pikkumies tyytyväinen. Kivaa tekemistä ku keksin niin ei sekään, mitään en osaa tehdä oikein. Ihan turha äiti oon :'( . Kiitos taas tuhannen kerran purkauksesta.

Miks mä en voi olla sellainen supermamma. Edes vähäsen.. Muutenki tuntuu etten osaa olla äiti, epävarma olen :ashamed: . Joskus sit olen oikea supermamma, sekin tosin harvoin.

Mitähän se lapsi uhmaa koko ajan? En ole koskaan ymmärtänyt noita jatkuvia uhmaikiä kuten en murrosiän kriisejä ja huutoa.
Neljäs ja viimeinen murkku menossa enkä muista tuskastuneeni noiden uhmiin eli eivät ilmeisestikään ole uhmanneet eikä pahempia törmäyksiä murkkunakaan.

anna olla rauhassa,jos mulle kiukutellaan en ala leikkimään mitään :) vasta ku osataan käyttäytyä. joskus kiukku voi olla ihan sylinkaipuuta,mee sohvalle ja pyydä syliin. meil auttaa tohon 3vhen joskus se vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja tempperamenttia löytyy:
Mitähän se lapsi uhmaa koko ajan? En ole koskaan ymmärtänyt noita jatkuvia uhmaikiä kuten en murrosiän kriisejä ja huutoa.
Neljäs ja viimeinen murkku menossa enkä muista tuskastuneeni noiden uhmiin eli eivät ilmeisestikään ole uhmanneet eikä pahempia törmäyksiä murkkunakaan.

Voi ku tietäisi mitä poika uhmailee. Mulla ei taida kärsivällisyys riittää sit.

Alkuperäinen kirjoittaja tempperamenttia löytyy:

Lapset on erilaisia, ei siinä sen kummempaa syytä ole. Meillä yksi lapsista käynyt läpi vaikeat uhmaiät, parhaillaan menossa 5v. uhma, joka on huipennus kaikista.

Alkuperäinen kirjoittaja wb:
anna olla rauhassa,jos mulle kiukutellaan en ala leikkimään mitään :) vasta ku osataan käyttäytyä. joskus kiukku voi olla ihan sylinkaipuuta,mee sohvalle ja pyydä syliin. meil auttaa tohon 3vhen joskus se vaan...

Joo sylissä se rauhoittuu hetkeksi, sit menee taas hetki niin alkaa taas. Leikit ei mene näköjään kuten hän haluaa, vettä pitäisi saada juoda toisesta lasista ja sit taas halutaanki juoda entisestä lasista. Kääk! Tätä rataa mennään siis täällä tänään.

onks sillä sit nälkä? nälässä tulee raivottua helpommin...tai kuuma?
mut joskus on huonoja päiviä,ei sille mitään voi :( ikävä kyllä

Perusasiat kuntoon. Lapsille Paljon unta, riittävästi kunnon ravintoa ja sitten kasvattamista päälle. Huonoja päiviä on kaikilla lapsilla ja kaikissa perheissä, mutta jos kiukuttelu ja takkuaminen ovat jatkuvaa, niin sitten omaa kasvatustyyliä pohtimaan ja kehittämään.

Kokeilin antaa välipalaa mutta ei kelvannut, ruoka kylläkin juuri uunissa niin saas pian nähdä meneekö ruoka. Kuuma voi muuten tosiaan olla vaikka on ikkunat kaikki auki. Itse läkähdyn ja kuumuus tekee minusta kiukkuisen joten poika voi senki vaistoa ja kiukuta myös, kuumakin varmaan toisella on.

Niin ja sit mulla on sellainen ongelma että itselläni jää kiukku ja turhautuneisuus päälle. Siitä en sit pääse eroon millään, heitän pyyhkeen kehään samantien ja kaikki on sit ihan sama. Tänään ollut vähän ei niin hyvä päivä, olo jo hieman parempi ku pääsi jollekin/jonnekin purkaa tunteita :)

Alkuperäinen kirjoittaja ******:

Perusasiat kuntoon. Lapsille Paljon unta, riittävästi kunnon ravintoa ja sitten kasvattamista päälle. Huonoja päiviä on kaikilla lapsilla ja kaikissa perheissä, mutta jos kiukuttelu ja takkuaminen ovat jatkuvaa, niin sitten omaa kasvatustyyliä pohtimaan ja kehittämään.

Sinulla ei ole ainakaan ollut yhtään vaativalla temperamentilla varustettua lasta :D

Yhteistyössä