Oon aina ollu 164cm/49kg..taitaa pitää paikkansa sanonta;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
että kun 30v ylittyy niin alkaa jäädä jo kiloja.Mä en oo koskaan lihonu millään ja nytkin syön levyn fazerin sinistä per päivä. :ashamed: Mut nyt huomaan että ihan ku pieniä jenkkoja alkais kerätä... :whistle:

Tosin oon kyllä raskaana viikolla 29,lähtöpaino oli 48kg ja nyt paidan jo 57kg.Oon ollu tän painonen aina ku oon synnyttämään menny.Mietinkin,mitenhän mulle vielä ehtii viimesen 2,5kk:n aikana kiloja tulla. :whistle:

Kääk,toivon mukaan saa sit pois pläskit. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
että kun 30v ylittyy niin alkaa jäädä jo kiloja.Mä en oo koskaan lihonu millään ja nytkin syön levyn fazerin sinistä per päivä. :ashamed: Mut nyt huomaan että ihan ku pieniä jenkkoja alkais kerätä... :whistle:

Tosin oon kyllä raskaana viikolla 29,lähtöpaino oli 48kg ja nyt paidan jo 57kg.Oon ollu tän painonen aina ku oon synnyttämään menny.Mietinkin,mitenhän mulle vielä ehtii viimesen 2,5kk:n aikana kiloja tulla. :whistle:

Kääk,toivon mukaan saa sit pois pläskit. :D

Kilot on imetystä varten, ainakin itselle. En pystyis imettämään ilman ylimääräisiä, kun en jaksa syödä niin paljon. Olen kaksi kertaa imettänyt kilot (noin 10) pois ja kun vauva oli vuoden aloin olemaan jo tosi hoikka, ja imettäminenkin sen vuoksi meni vähän rääkkäyksen puolelle, siis äidin.

Yhteistyössä