ookko nä oulusta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten tuntuu että kaikilla vauvapalstoilla on eniten porukkaa juuri Oulusta? (no hesasta tietty myös paljon)
Ei kai siellä ole tylsää kun mammat niin seuraa hakee ja palstailee?
:D
 
Musta taas oululaisia on todella vaikea saada tapamisiin, vissiin peppu niin jo liimantuunu penkkiin kiinni tai jotain.
Mut joo aika paljon on oululaisia koneen ääressä, mutta oulussahan syntyykin eniten lapsia tai siis Oysissa.
 

Yhteistyössä