Ooh kattokaa miten ihana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijupölly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nää videot on sikäli ihan karmeita, että ne rikkoo täydellisesti illuusion omasta tanssitaidostaan :D. Treeneistä tulee hyvillä fiiliksillä kotiin, alkaa katsomaan heitä jotka OIKEASTI osaa ja toteaa että treenejä tarvitaan kenties miljoona tuntia lisää...

Todella upeat kädet tosiaan. Ja kun vielä tietää miten mahdottoman hankalaa on tuottaa tuosta paaaaaljon yksinkertaisempaa liikettä...saati sitten tuollaista.

Nää videot on sikäli ihan karmeita, että ne rikkoo täydellisesti illuusion omasta tanssitaidostaan :D. Treeneistä tulee hyvillä fiiliksillä kotiin, alkaa katsomaan heitä jotka OIKEASTI osaa ja toteaa että treenejä tarvitaan kenties miljoona tuntia lisää...

Todella upeat kädet tosiaan. Ja kun vielä tietää miten mahdottoman hankalaa on tuottaa tuosta paaaaaljon yksinkertaisempaa liikettä...saati sitten tuollaista.

Joo... arvaa kuka on harjoitellut videon loytämisen jälkeen käärmekäsiä ja ranneympyröitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25055217:
Joo... arvaa kuka on harjoitellut videon loytämisen jälkeen käärmekäsiä ja ranneympyröitä?

Mulla riittää vielä käärmekäsissä ihan riittävästi työsarkaa. Osaan mä sentään jo ne, mutta ranteen ja käden asennot tuottaa suuria vaikeuksia. Mulla on vissiin liian äijäkädet :D

Alkuperäinen kirjoittaja plää;25055256:
Se on tribal-fuusiota ja lähtöisin Amerikasta.
Vaatteet on kivoja, mutta muuten se on musta teennäistä vengurtelua.
Niin siinä on ihan samat perusliikkeet, kuin perinteisemmässäkin vatsatanssissa.

Yhteistyössä